loader

Urlop z internetu

Dane Fly.pl pokazują, że z roku na rok wzrasta ilość rezerwacji dokonywanych online. Wciąż jednak istnieje duża grupa klientów, którzy w sytuacjach takich jak zakup wycieczki preferują kontakt z żywym człowiekiem. Internetowe biura podróży nie wykluczają jednak takiej możliwości, oferując swoim klientom biura obsługi klienta i ewentualność zakupu wycieczki telefonicznie, bądź uruchamiając stacjonarne salony firmowe.

 

Z myślą o komforcie i wygodzie naszych klientów zatrudniamy w Contact Centre specjalistów do spraw turystyki z wieloletnim doświadczeniem w branży oraz bogatym plecakiem podróżniczych wyjazdów. Klient może zadzwonić i porozmawiać z naszym ekspertem, który doradzi i pomoże, czy to na etapie wyboru oferty czy już przy samej rezerwacji. W dowolnym momencie można też przesłać pytanie, a nasi doradcy oddzwonią z gotową odpowiedzią – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl.

 

Nim zaczniemy przeglądać ofertę biura warto poświęcić kilka minut i sprawdzić czy mamy do czynienia z rzetelną i wiarygodną firmą. Istotne są informacje o partnerstwach (na przykład programu PAYBACK), członkostwach, certyfikatach, nagrodach i dyplomach od partnerów handlowych. O jakości świadczy także możliwość dokonania zapłaty online. Tylko biura spełniające wysokie wymagania instytucji oferujących systemy płatnicze jak Ecard czy Dotpay, oferują taką możliwość. Trzeba pamiętać, że tylko portal z renomą i zabezpieczeniem finansowym jest gwarancją bezpiecznego wyjazdu.

 

 

 

1 2

O autorze