loader

UNIQA edukuje na temat problemu hejtu w Internecie

– Sama jestem mamą dwójki dzieci. Wiem, że to problem, który dotyka coraz większą grupę młodych osób. Zwłaszcza, że w czasie pandemii swoje życie przenieśli niemal całkowicie do Internetu. Mam ogromną satysfakcę związaną z rozszerzeniem zakresu ochrony w naszym produkcie. Dzięki temu możemy realnie wspierać rodziców zarówno od strony prawnej, jak i psychologicznej. To unikalne na rynku ubezpieczenie – mówi Ilona Tomaszewska, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Procesów UNIQA.

Hejt w Internecie to nowatorskie ubezpieczenie ochrony prawnej, które obejmuje następstwa naruszenia dobrego imienia lub prawa do prywatności ubezpieczonego w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. UNIQA zapewnia trzy rodzaje świadczeń: pomoc prawną, specjalistę IT oraz konsultacje z psychologiem (online lub stacjonarne) w przypadku gdy ubezpieczona młoda osoba zostanie znieważona, pomówiona lub bezprawnie zostaną ujawnione informacje na temat jej życia prywatnego.

 

źródło: komunikat prasowy


*W informacji prasowej wykorzystano wyniki badania Dzieci i hejt w Internecie. Badanie zostało zrealizowane poprzez wywiady internetowe (CAWI) od 4 do 9 września wśród 603 rodziców dzieci w wieku od 7 do 18 lat. W badaniu zapewniono reprezentatywność próby ze względu na wielkość miejscowości oraz region zamieszkania. Badanie zostało zrealizowane we wrześniu 2020 roku.

1 2

O autorze