Toyota Financial Services doskonali obsługę klientów

W Toyota Leasing Polska, główne zmiany w minionym roku stały pod hasłem szybszego dostępu do faktur dla klientów i wygodniejszego z nich korzystania. Klientom korzystającym z e-faktur, firma udostępniła nowy portal, który w formie elektronicznej, oferuje każdy rodzaj faktury wystawionej przez Toyota Leasing Polska. Wcześniej, klient miał dostęp jedynie do faktur za miesięczną ratę leasingu, a pozostałe faktury otrzymywał w formie papierowej. Osobom, które nie chcą logować się na portal Spółka oferuje dodatkowe udogodnienie – mogą one skorzystać z obrazu faktury, który otrzymują drogą mailową, co jest niezwykle chwalone przez dotychczasowych klientów.
Innowacyjny system TFMS
Toyota Fleet Management Solutions (TFMS) to największy projekt realizowany obecnie w ramach struktur Toyota Leasing Polska oraz Toyota Motor Poland. W ramach tego przedsięwzięcia spółka leasingowa zajmuje się budową systemu, w którym cała polska sieć Toyoty będzie mogła obsługiwać w sposób nowoczesny zarówno małe, średnie, jak i te największe floty samochodowe z całym wachlarzem oferowanych usług (np. karty paliwowe, automatyczne autoryzacje napraw, obsługa wymiany opon i wiele innych), bez udziału zewnętrznych zarządzających. Klienci oraz fleet managerowie otrzymają dostęp do specjalnego portalu, przy pomocy którego będą mogli monitorować, co się dzieje z ich flotą czy umowami, oraz inicjować zdarzenia np., zgłosić szkodę czy umówić się na serwis. Beneficjentami projektu będą zarówno finalni klienci i fleet managerowie, handlowcy i stacje dealerskie, jak i wszystkie spółki Toyoty.
Prace nad nowym systemem TFMS rozpoczęły się jeszcze pod koniec 2018 r. i trwały przez cały 2019. Jest to narzędzie niezwykle unikatowe, szyte na miarę specjalnie dla Toyota Financial Services. Obecnie firma jest już po dwóch fazach testów funkcjonalności, które zakończyły się pozytywnym odbiorem. Projekt zostanie wdrożony na rynku jeszcze pod koniec 2020 roku.
– Polski rynek flotowy jest najbardziej dynamicznym w całej Europie. Mamy dużo bardziej wymagającego Klienta, a jego oczekiwania stale rosną. Dlatego zdecydowaliśmy się na własne, innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które będziemy mogli elastycznie rozwijać. W jednym miejscu będą mieli dostęp do wszystkich potrzebnych informacji, faktur, całej historii zdarzeń związanych z flotą, możliwość składania dyspozycji, itp. Rozwiązanie, z pewnością przyspieszy pracę związaną z zarządzaniem flotą oraz wpłynie pozytywie na poziom zadowolenia sieci dealerskiej oraz naszych finalnych Klientów – mówi Małgorzata Wachowska.
Nadrzędnym celem Toyota Leasing Polska w przypadku projektu Toyota Fleet Management Solution, jest zbudowanie systemu do którego handlowiec Toyoty czy Lexusa, będzie mógł wprowadzić każdy wniosek klienta. Pozwoli to na zintegrowanie wszystkich operacji związanych z zarządzaniem każdym rodzajem floty w jednym, intuicyjnym narzędziu. Rozwiązanie umożliwi także przedstawianie różnego rodzaju ofert oraz konkretnych symulacji finansowania samochodów. Dzięki temu przeszkoleni handlowcy będą mogli zaoferować szeroki wybór produktów, które klient będzie mógł w łatwy sposób przeanalizować i porównać.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.