loader

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców

"MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem. Kampania informować będzie jak – korzystając z różnego rodzaju produktów finansowych – optymalizować koszty związane z codzienną eksploatacją samochodu.

 

Po Polsce jeździ kilkanaście milionów samochodów. Ich kierowcy to zazwyczaj konsumenci usług finansowych. Pragniemy podzielić się z kierowcami wiedzą dotyczącą optymalnego kupna i użytkowania samochodu oraz pokazać w praktyce, jak efektywnie połączyć inne usługi finansowe z ich samochodami. Wakacje to czas ściśle powiązany z częstymi podróżami – to doskonały moment na rozpoczęcie tematu – mówi Dominika Cepek, Marketing & Analysis Manager w Toyota Bank Polska.

 

"Motofinanse: portfel nowoczesnego kierowcy" realizowany będzie na popularnym blogu internetowym Subiektywnie o Finansach, którego założycielem i głównym redaktorem jest dziennikarz ekonomiczny i bloger, Maciej Samcik.

 

Kampania edukacyjna potrwa od lipca 2018 roku do marca 2019 roku. W serwisie publikowane będą poradnikowe teksty oraz materiały wideo. Czytelnicy będą mogli także uczestniczyć w specjalnie przygotowanym webinarium i zadawać pytania ekspertowi.  Dzięki materiałom edukacyjnym czytelnicy dowiedzą się m.in.:

 

author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze