loader

Saxo Bank ze wzrostem zysków i aktywów klientów dzięki strategii dywersyfikacji

Grupa kontynuowała strategię dywersyfikacji, która polega na oferowaniu usług handlowych i inwestycyjnych klientom detalicznym oraz instytucjonalnym. W pierwszej połowie 2016 roku przede wszystkim należy wspomnieć o:

 

  • Dalszym rozwoju flagowej platformy SaxoTraderGO, która stała się odnoszącą największe sukcesy platformą handlową w historii firmy, zyskując uznanie wśród klientów detalicznych i instytucjonalnych.

     

  • SaxoSelect, usłudze Saxo Banku umożliwiającej zautomatyzowany handel. Dzięki temu Saxo Bank odpowiedział na potrzeby nowego segmentu klientów – inwestorów, którzy chcieliby uczestniczyć w globalnych rynkach finansowych za pośrednictwem zarówno aktywnych jak i pasywnych portfeli, ale w sposób jak najbardziej odpowiadający ich indywidualnym preferencjom. Dzięki współpracy z BlackRock i Morningstar Saxo Bank jest w stanie oferować klientom cyfrowe zarządzanie aktywami, z konkurencyjnymi opłatami i pełną przejrzystością, oraz integracją z SaxoTraderGo.

     

  • Saxo Bank niedawno ogłosił uruchomienie w pełni cyfrowego narzędzia do obrotu obligacjami, oferując klientom bezpośredni dostęp do ponad 5.000 obligacji rządowych i korporacyjnych, w tym 3.400 papierów z rozwiniętych gospodarek oraz 1.600 z rynków wschodzących. Klienci mogą liczyć na najlepsze ceny oferowane przez 40 największych globalnych dostawców płynności i banków, co przekłada się na niższe koszty transakcyjne i większą przejrzystość. Dzięki nowemu, nowoczesnemu rozwiązaniu, Saxo Bank wzbogacił swoją ofertę i zyskał udział w rynku ważnej klasy aktywów.

     

  • Saxo Bank kontynuował także wejście na nowe rynki, dzięki umowom partnerskim, między innymi z chińską firmą Wallstreet CN. W pierwszym półroczu 2016 roku zanotowano także wzrost zainteresowania ze strony funduszy hedgingowych oraz dalszą zwyżkę popularności takich usług Saxo Banku jak FX Prime Brokerage i API Solution.

     

W pierwszej połowie 2016 roku dynamika pozyskiwania klientów była podobna do tej z poprzednich lat, jednak przy znacznie mniejszych kosztach.

 

Zapraszamy do przeczytania pełnego raportu dotyczącego pierwszej połowy 2016 roku pod adresem http://www.saxobank.com/investor-relations/annual-reports?int_cmpid=gl:investor-relations:default_learn%20more_1

1 2

O autorze