loader

Program dla prawników Amberlo debiutuje na rynku w Polsce

Amberlo, oparte o chmurę oprogramowanie dla kancelarii prawnych, zostało udostępnione na rynku w Polsce. System jest obecnie używany przez ponad 1 tys. różnej wielkości kancelarii na całym świecie, ułatwiając im kompleksowe zarządzanie firmą, w tym obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, pracą grupową, a także rejestrowanie i rozliczanie godzin pracy. Jak zapewnia Amberlo, oszczędności wynikające z informatyzacji tych zadań, umożliwiają ponad 1000% zwrotu z inwestycji w ciągu zaledwie jednego roku.

Firmy z branży prawniczej na całym świecie już od dłuższego czasu realizują projekty cyfrowej transformacji, a pandemia koronawirusa jedynie przyspieszyła ten proces. Podobnie jak w innych branżach, kancelarie były zmuszone w ostatnich miesiącach do przejścia na pracę zdalną i wdrażania rozwiązań technologicznych, które zwiększają wydajność pracy oraz ułatwiają współpracę miedzy pracownikami. Nic dziwnego, że dla firm jak Amberlo, wywodzącego się z Litwy start-upu założonego w 2017 roku, ostatnie miesiące były okresem niezwykle szybkiego wzrostu.

“Wiele firm prawniczych w czasie pandemii w końcu zdecydowało się wypróbować dedykowane dla nich rozwiązania IT i zobaczyły, że faktycznie działają, a co więcej umożliwiają szybki zwrot z inwestycji. W przypadku Amberlo sięga on ponad 1000% już w ciągu pierwszego roku użytkowania! Wynika to przede wszystkim z oszczędności czasu, które kancelarie osiągają dzięki cyfryzacji oraz automatyzacji wielu rutynowych zadań i procesów przy użyciu naszego systemu” – mówi Aidas Kavaliauskas, CEO i jeden z twórców Amberlo.

Jak tłumaczy Kavaliauskas, Amberlo jest nowej generacji oprogramowaniem dla kancelarii prawnych, które łączy w sobie przystępność cenową (wersja premium kosztuje ok. 130 zł za użytkownika na miesiąc), intuicyjność i łatwość w użyciu, a także bardzo rozbudowane funkcje, które do tej pory były rozproszone w wielu różnych programach.

Zakres obszarów, które można zinformatyzować przy pomocy Amberlo, obejmuje zarządzenie obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, kalendarzem, a także korespondencją emailową wszystkich pracowników kancelarii w powiązaniu do konkretnej sprawy i klienta. System ułatwia również pracę grupową (z podziałem na role), rejestrację czasu pracy, a także umożliwia łatwe fakturowanie klientów, co obejmuje elastyczne określanie stawek godzinowych czy wystawianie faktur z raportem rozliczającym zadania (z podziałem na godziny).

1 2

O autorze