loader

Natura stawia na marki własne

 

Wkrótce do asortymentu dołączą kolejne nowości, w tym produkty odświeżonych marek: OraClinic – do higieny jamy ustnej oraz Intimelle – do higieny intymnej. Wśród nich znajdą się m.in. szczoteczki do zębów, końcówki do szczoteczek elektrycznych, nić dentystyczna, czy linia podpasek, wkładek higienicznych i preparatów do higieny intymnej.

 

W dalszym ciągu rozwijany jest asortyment marek Seyo i Seyo Men – seria orzeźwiających żeli pod prysznic dla kobiet i mężczyzn oraz mydeł do rąk w płynie – a także akcesoriów Natura Accessories, wśród których znajdują się m.in. pędzle do makijażu, spinki, gumki oraz szczotki.

 

Zależy nam, aby Natura była miejscem, gdzie konsumenci znajdą swoje ulubione produkty, dlatego obok nowych marek własnych, w dalszym ciągu będziemy prowadzić sprzedaż artykułów największych międzynarodowych dostawców. Chcemy dać klientom jak największą możliwość wyboru, dążymy do tego, aby Natura była doskonale zaopatrzona w różnorodne kosmetyki. Reorganizujemy istniejące placówki i budujemy nowe nowoczesne drogerie, by wizyta w naszych sklepach była satysfakcjonująca dla klienta zarówno pod względem pozycji asortymentowych, jak i poziomu cen oraz jakości obsługi – dodaje Szczepaniak.

 

***

Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Cieszy się zaufaniem i sympatią klientów oraz partnerów handlowych, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje zajmowanew plebiscytach branżowych oraz liczne nagrody, takie jak certyfikat Superbrands Created in Poland 2015/16 czy wyróżnienie w rankingu Daymakerindex 2016 za wysoki poziom obsługi klienta.W asortymencie Natury znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki własne. Obecnie sieć Natura posiada blisko 300 drogerii stacjonarnych oraz sklep internetowy pod adresem www.drogerienatura.pl. Do końca roku planowane są otwarcia kilku kolejnych placówek na terenie całej Polski.

1 2

O autorze