loader

GRODNO POSZERZA SIEĆ SPRZEDAŻY NA ŚLĄSKU O KOLEJNE TRZY PUNKTY

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, zawarła umowę zakupu części przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic. W wyniku przejęcia spółka powiększyła sieć sprzedaży o trzy punkty handlowe. Obecnie Grodno ma 50 punktów sprzedaży, w tym jeden w ramach współpracy franczyzowej.

 

22 grudnia br. Grodno podpisało umowę na zakup niezorganizowanej części przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic. W rezultacie spółka powiększyła swoją sieć handlową o trzy punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich. Transakcja wiąże się z przejęciem wyposażenia, towarów oraz pracowników firmy. Spółka ocenia, że przejęte punkty mogą wygenerować rocznie kilka mln zł przychodów.

 

Zgodnie ze strategią konsekwentnie rozbudowujemy sieć dystrybucji. Nowe punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich pozwolą umocnić pozycję Grodna w tym perspektywicznym regionie – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno S.A.

 

Po transakcji sieć Grodna będzie liczyć 49 własnych punktów sprzedaży oraz 1 franczyzowy. Wszystkie zlokalizowane są w kluczowych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu.

 

ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY I ASORTYMENTU, CEL – PIERWSZA TRÓJKA W BRANŻY

 

Spółka stale inwestuje w rozwój sieci i asortymentu. W ostatnim roku spółka umocniła swoją pozycję na rynku rozwijając sieć sprzedaży o kolejne oddziały. W I półroczu roku obrotowego 2015/2016 firma uruchomiła dwa własne punkty sprzedaży oraz jeden franczyzowy. Celem spółki jest osiągnięcie pozycji w pierwszej trójce w branży.

 

author avatar
Reputation Managers Grodno

1 2

O autorze