loader

Duet Mann i Materna dla Kredyt Banku

W kampanii nowej oferty Kredyt Banku – konta osobistego Ekstrakonto Plus – wystąpią Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Duet będzie promował nową filozofię Kredyt Banku „Finanse z zasadami”. Współpraca Panów z Kredyt Bankiem potrwa co najmniej do 2012 roku.

Kampania inicjuje proces wzmocnienia wizerunku oraz promuje nową filozofię Kredyt Banku „Finanse z zasadami”.

Bank rozpoczął proces zmierzający do zmiany wizerunku już na początku tego roku, wraz z realizacją swojej nowej strategii biznesowej, której wdrożenie przynosi konkretne, wymierne efekty. Jednak aby wspomóc jej realizację potrzebna jest bardziej wyrazista marka Kredyt Banku. Konstruując nową filozofię, Kredyt Bank wsparł się badaniami konsumenckimi, które wskazały na szereg czynników wymagających poprawy.

– Marka musi oddziaływać na świadomość i emocje klientów, a jej budowanie musi opierać się na spójnym przekazie emocjonalnym, w którym ważne jest aby klient w banku czuł się jak prawdziwy klient, partner w biznesie, a nie jak numer rachunku bankowego. Dla wielu klientów banków ważne było, aby czuć się ważnym i szanowanym. Oczekują oni uprzejmości, dobrej obsługi, dostępności pracowników, przystępnych cen produktów, przejrzystej oferty i rzetelności – powiedział Maciej Bardan, prezes Zarządu banku. Te wszystkie czynniki wpływają na markę, a reklama, oznakowanie placówek, PR, Internet i nowe media poszerzają jej znajomość i rozpoznawalność – dodał prezes M. Bardan.

Bank będzie zatem tak zmieniał ofertę produktową, usługi i procesy, aby dać swoim klientom poczucie, iż są jego partnerami. Nowe pozycjonowanie wsparte będzie aktywnymi działaniami promocyjnymi, nowym hasłem – „Finanse z zasadami” – oraz wykorzystaniem w kampaniach reklamowych uznanego i lubianego duetu Wojciech Mann i Krzysztof Materna.

Bank wybrał Osobowości, które odpowiadają nowemu wizerunkowi, i które jednocześnie pomogą współtworzyć ten wizerunek.

– Każdy z osobna swoim profesjonalizmem, zawodowym dorobkiem, osobowością zapracował na szacunek. Razem stworzyli autorski duet, którego twórczość porównywana jest dziś do twórczości Monty Pythona. Programy, takie jak „MdM”, „Za chwilę dalszy ciąg programu”, czy „Bardzo ostry dyżur” osiągnęły status kultowych i biją obecnie rekordy popularności w Internecie. Ten swoisty renesans jest szansą dla zapewnienia wyróżnialności Kredyt Banku – powiedział Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Marketingu Kredyt Banku.

Szanowani i szanujący – jak Kredyt Bank. Panowie Mann i Materna, co rzadkie wśród osób znanych, nie budzą kontrowersji. Cieszą się powszechnym szacunkiem, nie tylko w swoich środowiskach. Jednocześnie są uosobieniem wzajemnego szacunku.

Dostępni i bezpośredni – jak Kredyt Bank. Mann i Materna to nie gwiazdki odcinające się od swoich fanów. Chętnie biorą udział w różnych społecznych inicjatywach. Krzysztof Materna jest jednym z najczęściej zapraszanych do telewizji komentatorów, wypowiadających się na tematy sportowe, kulturalne, polityczne. Wojciech Mann stworzył z kolei wizerunek ciepłego, dowcipnego dziennikarza muzycznego, którego głos od lat jest wizytówką radiowej „Trójki”.

Doceniający lojalność – jak Kredyt Bank. Lojalność wobec siebie to podstawa sukcesu programów tworzonych przez spółkę Mann i Materna. To lojalność, również wobec współpracowników, telewidzów, słuchaczy, trzymanie się określonych zasad, bezkompromisowość…

Wiarygodni i profesjonalni – jak Kredyt Bank. To ludzie sukcesu, którzy mają ogromne doświadczenie. To ludzie, którzy wciąż mają coś do powiedzenia, którzy nie spoczęli na laurach. Są aktywni, kreatywni. Obaj zasługują na miano autorytetów. Profesjonalizm to określenie cechujące obu panów, kojarzące się z ich dokonaniami.

– Sięgnęliśmy po wyjątkową, charakterystyczną, dowcipną oraz inteligentną stylistykę komunikacji, którą panowie Mann i Materna przez lata współpracy wypracowali, i z którą są kojarzeni. I to właśnie ten specyficzny styl, czasami ocierający się o absurd, ale zawsze kryjący głęboką treść, będzie nowym stylem komunikacji reklamowej Kredyt Banku, który wyróżni nas spośród konkurencji – dodał Tomasz Molenda.

Kampania z udziałem Panów Manna i Materny ma m.in. za zadanie zwiększyć świadomość marki i wzmocnić pozycję Kredyt Banku na rynku.

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze