loader

Duet Mann i Materna dla Kredyt Banku

Współpracę rozpoczyna kampania promująca nowe konto osobiste za 0 zł, z oprocentowaniem 7%. Pierwsze spoty zostaną wyemitowane w niedzielę 22 maja. Od 23 maja rozpocznie się sprzedaż nowego Ekstrakonta Plus.

Trzy 30” spoty reklamowe rotowane z 15″ spotami w naturalnym, charakterystycznym dla Panów, inteligentnym dowcipie będą pokazywać przewagę nowego konta osobistego Kredyt Banku. Emisja telewizyjna reklam zaplanowana jest do 30 czerwca br. w TVN, TVN24,TVP1,TVP2,TVP3, Polsacie oraz w pakietach Discovery i AtMedia, obejmujących 30 stacji tematycznych.

Reklamy Ekstrakonta Plus będą widoczne także w Internecie i prasie. Na potrzeby kampanii przygotowano również specjalny microsite pod adresem www.ekstrakontoplus.pl

Kredyt Bank będzie prowadził intensywna kampanię reklamową wykorzystując prasę, Internet, spoty na VOD.onet.pl. oraz Ipla.pl. Duże nakłady reklamowe pochłoną również działania marketingu lokalnego oraz BTL.

Po raz pierwsze, na tak dużą skalę w kampanii zostaną wykorzystane witryny placówek oraz stoiska wystawiennicze.

Kampania jest także okazją do zainaugurowania obecności Kredyt Banku w mediach społecznościowych – na początek na facebook.com. W ten sposób KB podkreśla swoją gotowość do dialogu i interakcji z klientami.

– Widząc rosnące zainteresowanie mediami społecznościowymi, Kredyt Bank postanowił być tam, gdzie są już jego klienci, a tym samym podkreślić wagę relacji przez każdy kanał komunikacji. Jesteśmy zainteresowani zarówno opiniami na temat naszych usług, jak i dodatkowymi pomysłami na rozwijanie swojej oferty, a media społecznościowe są idealnym źródłem wiedzy w obu przypadkach. – uważa Tomasz Molenda.

Strategia obecności w mediach społecznościowych Kredyt Banku będzie spójna z założeniami nowej filozofii i skupiać się będzie na wzorcowej wręcz moderacji i rozmowie z klientami, a także na wykorzystaniu synergii pomiędzy kanałami komunikacji, tak by klient czuł się szanowany i ważny bez względu na to jaką ścieżkę kontaktu z bankiem wybierze.

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja reklamowa JUST, która wygrała przetarg na obsługę reklamową Kredyt Banku. Na przygotowanie strategii i obsługę w social media wygrała przetarg Face Addicted.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM, od lat współpracujący z Kredyt Bankiem.

Za kreację w Internecie i microsite odpowiada współpracująca z JUST agencja Face to Face.

Autorem hasła „Finanse z zasadami” jest agencja G7.

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze