loader

Credit Agricole deklaruje odpowiedzialną sprzedaż

W badaniu przed przystąpieniem do Deklaracji, audytorzy docenili wiele mocnych stron Credit Agricole. Bank uzyskał maksymalną liczbę punktów m.in. za korzystanie z prostego języka w komunikacji z klientami, zarówno w materiałach marketingowych, jak i dokumentacji. Świadczy to o dużej dbałości o transparentność i jasność przekazu.

Maksymalną ocenę przyznano bankowi za działania edukujące klientów i podnoszące ich finansową świadomość. Niski odsetek reklamacji świadczy o tym, że bank nie wprowadza klientów w błąd. Audytorzy docenili również troskę o bezpieczeństwo klientów z grup wrażliwych. Bank stosuje procedury dotyczące obsługi osób z niepełnosprawnościami i uwzględnia ich specyficzne potrzeby w procesie sprzedaży.

– Jesteśmy dumni z wyników audytu, ale czujemy też odpowiedzialność jaką nakłada na nas Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży. Nie możemy obniżyć standardów, żeby nikogo nie zawieść – podkreśla Damian Ragan.

Dodatkowych informacji udzielają:
Przemysław Przybylski
Rzecznik Prasowy Credit Agricole
tel. 519 019 041
e-mail: [email protected]
Michał Herde
Członek Zarządu Federacji Konsumentow
[email protected]

1 2

O autorze