loader

14 edycja Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów – relacja z wydarzenia

Panel zamykający Sympozjum dotyczył wpływu konsumpcji mediów na model biznesowy. Główną myślą poruszaną przez panelistów była zmiana konsumpcji mediów. Grono prelegentów w składzie: Juliusz Braun (Telewizja Polska), Aleksander Kutela (HBO Poland/HBO Europe), Beata Mońka (Ekspert Rynku Mediów), Maciej Stec (TV Polsat), Xawery Konarski (Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy) oraz Grzegorz Tomasiak (Wirtualna Polska) jednogłośnie stwierdziło, iż to widzowie decydują o zmianie rynku. Równocześnie zapewniano, że doba mediów z pewnością nie minęła.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełną fotorelacją z Sympozjum oraz Wielkiej Gali na stronie: http://telekomunikacjaimedia.pl/sympozjum/fotorelacje

 

Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów to coroczne spotkanie sektora telekomunikacyjnego i mediów. Stało się platformą wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat rozwoju rynku telekomunikacyjnego i medialnego. Organizatorem Wydarzenia jest firma MM Conferences S.A.

1 2

O autorze