loader

Świat i przedsiębiorstwo 2.0

O narzędziach komunikacji w firmie, rozwiązaniach ułatwiających codzienną pracę oraz społeczeństwie sieciowym opowiedzą kolejni eksperci Kongresu „Biznes to Rozmowy”
Już w przyszły czwartek odbędzie się 5 edycja Kongresu „Biznes to Rozmowy”, organizowanego przez Netię. Od kilku tygodni firma przedstawia ekspertów, którzy wystąpią w Warszawie. Teraz przyszedł czas na ostatnie nazwiska. Wśród nich znajdują się David van den Berg z Vidyo, Katarzyna Pąk z firmy Ericsson oraz Mirosław Suszek, Agnieszka Mirkowska i Maciej Jędrak z Netii. 
Przez ostatnie 10 lat sprzedawcy usług wideokonferencyjnych skupiali się na komunikacji wizualnej. Pomimo licznych korzyści tej technologii wciąż niewiele firm ją stosuje. Teraz nadszedł czas, aby komunikację wyprowadzić z sal konferencyjnych i dać firmom dostęp do narzędzi wideokonferencyjnych w dowolnym miejscu i czasie. O tym opowie David van den Berg z Vidyo w sesji pod tytułem „Dotknąć przez video”.
Katarzyna Pąk z firmy Ericsson podejmie temat „Early adopters – kim są i dlaczego była nią Twoja babcia?” W swoim wystąpieniu opowie o motywacjach „wczesnych naśladowców”
w wyborach życiowych i wyborach aplikacji. Ekspert przedstawi także najnowsze wyniki badań Ericssona na temat rynku społeczeństwa sieciowego w Polsce.
Na Kongresie nie zabraknie również przedstawicieli organizatora. Mirosław Suszek podejmie temat „Przedsiębiorstwa 2.0 – jak korzystać z elastycznych, bezpiecznych rozwiązań a nie przepłacać?” Komfort pracy jest nieoceniony. Wpływa na samopoczucie pracownika oraz jego przywiązanie do pracodawcy. Jednak zapewnienie tego komfortu nie powinno wiązać się ze zbyt dużym kosztem dla przedsiębiorcy. Dodatkowym problemem są skomplikowane struktury firm, na które składają się liczni partnerzy i kontrahenci. Mirosław Suszek opowie jak odnaleźć się w tym gąszczu zależności i nie spowodować frustracji u pracownika.
Agnieszka Mirkowska i Maciej Jędrak opowiedzą o nowych możliwościach, jakie daje WIFI w prowadzeniu biznesu. WIFI służy już nie tylko do dostarczania bezprzewodowego Internetu. Czy można wykorzystać naturalną potrzebę korzystania z Internetu i mediów społecznościowych w miejscach publicznych i połączyć ją ze współczesnymi formami reklamy? Czy WIFI może być narzędziem marketingowym oraz badawczym dającym  dodatkowy bodziec do rozwoju firmy? 
Przedstawiciele Netii pokażą także niestandardowe zastosowania obrazu rejestrowanego przez kamery. Jak go wykorzystać w połączeniu z informacjami z innych systemów, takich jak sieci informatyczne, bazy danych, sieci WIFI, aby zarządzać sklepem w nowatorski sposób? Na to pytanie odpowiedzą Beata Sawicka, Paweł Rychcik oraz Mariusz Krzanowski w sesji pod tytułem „Golden eye … i wiesz więcej.”
Osoby, które jeszcze nie mają biletów na Kongres muszą się pośpieszyć, ponieważ sprzedaż kończy się w piątek (27 września) o północy.
Więcej informacji oraz agendę Kongresu ‘’Biznes to Rozmowy’’ znajdziecie pod adresem www.biznestorozmowy.pl. Zapraszamy do rozmowy i dyskusji na Facebook i LinkedIn.
O autorze