loader

Świat Big Data w jednym miejscu

Informacja stanowi obecnie zarówno podstawowy, jak i główny zasób gwarantujący funkcjonowanie i rozwój współczesnego przedsiębiorstwa. Wykorzystanie potencjału tkwiącego w łączeniu danych z różnych źródeł stanowi klucz do sukcesu nowoczesnej firmy i podnoszenia jej konkurencyjności w dynamicznie zmiennym środowisku biznesowym. Te główne zagadnienie były omawiane w ciągu dwóch dni trwania jednego z najważniejszych forum dyskusji nt. Big Data w Polsce – III edycji BIG DATA: Think Big CEE Congress, który odbył się 28 i 29 października 2015 r. w Hotelu Westin w Warszawie.

 

Uroczystego otwarcia wydarzenia dokonał Maciej Witucki, Przewodniczący Rady Programowej. Tuż po nim wystąpił Gość Specjalny Kongresu – Jesus Garcia, Chief Operating Officer, emnos. Pierwszy panel dyskusyjny dotyczył obecnych i nadchodzących trendów w świecie Big Data. Wśród panelistów znaleźli się m.in.: Ronald Binkofski (Microsoft), Vikram Gupta (Arthur D. Little), Michał Kwieciński (AXA) oraz Aleš Bartůněk (IBM). Gościem Honorowym był jeden z najlepszych światowych CTO, Stephen Brobst (Teradata). Drugi panel dyskusyjny dotykał tematyki Klienta 2.0, a w głos zabrali w nim m.in.: Michał Pieprzny (PAYBACK/emnos), Andrzej Horawa (Teradata) oraz Bartosz Dobrzyński (P4). Kolejne panele dyskusyjne dotyczyły anonimizacji i bezpieczeństwa oraz perspektyw rozwoju Internetu rzeczy. Wystąpili w nich m.in.: Dariusz Piotrowski (Microsoft), Vit Soupal (Deutsche Telekom), Mariusz Gaca (Orange), Artur Waliszewski (Google).

 

Drugi dzień rozpoczęła debata: Churn & Retention, czyli sztuka pozyskiwania i utrzymywania klientów z wykorzystaniem Big Data. Dyskutowano także o Big Data w segmencie B2B, Data Science dla biznesu oraz możliwości i kierunków rozwoju okiem innowatorów. Spośród prelegentów należy wymienić m.in.: Tomasza Motyla (Alior Bank), Adama Kutymę (P4), Dariusza Piekarskiego (SARE), Sebastiana Christowa (MAiC).

 

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły m.in.: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Polska Izba Radiodyfuzji Cyfrowej, Instytut. Najwyższą aktualność oraz istotność poruszanych kwestii zapewnia Rada Programowa, która współtworzy tematy wchodzące w skład Kongresu.

 

Wydarzenie zgromadziło 622 uczestników. Goście uczestniczyli w 8 panelach dyskusyjnych, w których zasiadło 59 prelegentów. Kongres wspierany był przez 19 partnerów.

author avatar
MMC Polska
MMC Polska skupia grupę podmiotów zajmujących się realizacją wielu zadań na polskim rynku. Największy z nich MM Conferences S.A., to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce, który rokrocznie przygotowuje niemal kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów, bankowości oraz energetycznej. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów, handlowców oraz grafików. Spółka MM Conferences od 2012 roku notowana jest na giełdzie New Connect a od 2013 jest członkiem Pracodawców RP.W zakresie sprzedaży od wielu lat jesteśmy związani ścisłą współpracą z firmą Knowledge Providers.

1 2

O autorze