Sourcing Day, czyli szansa polskich dostawców na zdobycie zagranicznego klienta
Tegoroczna edycja Sourcing Day zostanie przygotowana we współpracy z niemiecką firmą CfSM, która posiada duże doświadczenie w organizacji tego typu przedsięwzięć w innych krajach. Obecne eksperci tej firmy kompletują listy firm z Niemiec oraz Austrii zainteresowanych współpracą z polskimi dostawcami. Podobne działania, tyle że w Szwajcarii oraz w Skandynawii, prowadzi firma OptiBuy.
Na stronie internetowej wydarzenia – www.sourcing-days.com, można znaleźć szczegółowe informacje na temat spotkania, w tym m.in. formularz zgłoszeniowy oraz profile klientów zagranicznych. Ich analiza pozwoli polskim dostawcom ocenić szanse na podjęcie współpracy jeszcze przed wysłaniem zgłoszenia.
Koszt uczestnictwa w wydarzeniu jednego przedstawiciela dostawcy będzie wynosił 1211 złotych. Liczba miejsc na to wydarzenie jest ograniczona.
Sourcing Day będzie doskonałą okazją dla polskich dostawców do nawiązania współpracy handlowej bezpośrednio z kupcami z wielu znanych firm z Niemiec, Austrii i Szwajcarii, którzy poszukują obecnie partnerów biznesowych na polskim rynku.