loader

Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell

Dodatkowo na stacji MOP Chojny (trasa S8 w kierunku Warszawy) Shell testuje projekt bistro (format Quick Service Restaurant). Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne takie punkty, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient czuł się na naszych stacjach jak gość. Dbamy o to, aby podróżni mogli nie tylko zatankować wysokiej jakości paliwo z technologią Dynaflex czy odpocząć w komfortowych warunkach, ale też napić się aromatycznej kawy i zjeść świeżo przygotowany posiłek. Stale rozwijamy ofertę dla naszych gości i konsekwentnie wsłuchujemy się w ich opinie. Efektem tego jest odświeżony brand gastronomiczny o nazwie deli by Shell – mówi Tomasz Krysiak, Category Manager w Shell Polska.

Kampania promocyjna związana z wprowadzeniem marki deli by Shell potrwa do 24 czerwca br. Działania PR powierzono agencji Hill+Knowlton Strategies, która zajmuje się m.in. koordynacją aktywności kierowanych do dziennikarzy oraz wielopłaszczyznową współpracą z influencerami. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja JWT. Z kolei za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

 

Więcej informacji na temat nowej oferty gastronomicznej Shell można znaleźć na stronie: https://www.shell.pl/kierowcy/wewnatrz-naszych-stacji/deli-by-shell.html

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze