loader

Primavera Parfum rośnie wraz z e-commerce

 

Firma Primavera Parfum, zajmująca się sprzedażą i dystrybucją perfum oraz kosmetyków, wypracowała w zeszłym roku ponad 164 mln zł przychodów ze sprzedaży, z czego blisko połowę – bo aż 79 mln zł, stanowiły obroty w segmencie e-commerce. W ciągu najbliższych trzech lat spółka chce niemal podwoić swoje przychody.

 

Rok 2018 był bardzo udany dla Primavera Parfum, krajowego lidera dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health. W ciągu minionych dwunastu miesięcy obroty spółki wyniosły 164, 46 mln zł, co w porównaniu z rokiem poprzednim oznacza wzrost o 14,27%. Duży wpływ na uzyskany wynik miał segment e-commerce, posiadający blisko 50-proc. udział w strukturze przychodów ogółem. Obroty uzyskane ze sprzedaży w kanale on-line osiągnęły w omawianym okresie poziom 79 mln zł, gdzie dla porównania rok wcześniej wyniosły 52 mln zł (wzrost r/r o 51,9%). Firma intensywnie się rozwija, do czego przyczyniają się szybkie wzrosty w segmencie e-commerce.

 

 – Już ponad 15 milionów Polaków decyduje się na zakupy przez Internet. Monitorujemy rynek, starając się odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów. Poza szerokim portfolio produktów online, oferujemy szybkie i wygodne dostarczenie paczki. Według raportu Statista Digital Market Outlook, z końcem tego roku wartość rynku e-commerce w Polsce wzrośnie do 50 miliardów złotych, gdzie jeszcze cztery lata temu wyniosła 30 miliardów złotych. Mamy do czynienia z prawdziwą, internetową rewolucją, której chcemy być częścią – powiedziała Janina Karasek, współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

 

Uruchomienie dropshippingu jednym z motorów napędowych

 

author avatar
Projekt Komunikacja

1 2

O autorze