PROAMA to marka handlowa Groupama SA Oddział w Polsce. Groupama to ubezpieczyciel z ponad 100-letnią tradycją, który oferuje 16 mln klientów pełen wachlarz produktów ubezpieczeniowych oraz zatrudnia 38,5 tys. pracowników na świecie. W 2010 roku przychody grupy wyniosły 17,6 mld EURO, a zysk netto 398 mln EURO.
Groupama prowadzi działalność w 15 krajach Europy i Azji: Bułgaria, Chiny, Francja, Grecja, Hiszpania, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Tunezja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Wietnam, Włochy. Polski oddział francuskiej spółki będzie działał pod marką PROAMA.
Ubezpieczyciel zamierza rozpocząć od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych: pakiety OC i AC, obudowane w pełny wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Systematycznie będą wdrażane kolejne produkty majątkowe.
Proama będzie stosowała w kontaktach z klientami wiele kanałów: internet, telefon oraz multiagencje.
Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie bancassurance.
Capital24.tv - Nakręcamy biznes!
Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie.
Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes!
Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie.
Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.