loader

Nowa odsłona magazynu Warsaw Business Journal

 

 „Polska jest doskonałym przykładem tzw. success story. Naszym głównym celem jest pokazywanie światu ważnych i interesujących treści na temat polskiego biznesu, gospodarki i ludzi. Chcemy przedstawiać naszym czytelnikom wydarzenia, historie, firmy i osoby, które z sukcesem tworzą polski rynek. Poprzez dogłębne analizy i rozmowy z liderami biznesu omawiamy najważniejsze trendy i kluczowe sektory polskiej gospodarki” – powiedział Morten Lindholm, redaktor naczelny Warsaw Business Journal.

 

Miesięcznik, wraz z rocznikami „Book of Lists”, „Made in Poland” i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod obecnym od ponad dwudziestu lat na polskim rynku brandem Warsaw Business Journal Group. Dystrybuowany jest w największych sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą, m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy.

author avatar
Valkea Media SA

1 2

O autorze