Leasing 103% bez zbędnych formalności. Ruszyła jesienna kampania EFL

„Jesienną kampanię przygotowaliśmy w oparciu o założenia naszej platformy komunikacyjnej „To się uda!”.Jesień to tradycyjnie czas wzmożonych inwestycji naszych klientów. Dlatego proponujemy klientom możliwość zawarcia leasingu w łatwej procedurze bez dokumentów finansowych. W celu usprawnienia procesu obsługi uruchomiliśmy telebota (automatyczną telefoniczną obsługę), którego zadaniem jest prewalidacja leadów. Wszystkie nasze działania mają na celu wspieranie naszych klientów w rozwoju i spełnianiu biznesowych celów”- powiedziała Ewa Kadziewicz, Dyrektor Marketingu w EFL.
Kampania komunikowana jest na stronie efl.pl, za pomocą działań marketingu bezpośredniego, w kanałach Social Media, na materiałach BTL oraz video w oddziałach EFL i w placówkach Banku Credit Agricole.
Za kreację odpowiada Agencja Neon Shake. Więcej informacji: https://media.efl.pl/presskit/1323554