loader

Leasing 103% bez zbędnych formalności. Ruszyła jesienna kampania EFL

„Jesienną  kampanię przygotowaliśmy w oparciu o założenia naszej platformy komunikacyjnej „To się uda!”.Jesień to tradycyjnie czas wzmożonych inwestycji naszych klientów. Dlatego proponujemy klientom możliwość zawarcia leasingu w łatwej procedurze bez dokumentów finansowych. W  celu usprawnienia procesu obsługi uruchomiliśmy  telebota (automatyczną telefoniczną obsługę), którego zadaniem jest  prewalidacja leadów. Wszystkie nasze działania mają na celu wspieranie naszych klientów  w rozwoju i spełnianiu biznesowych celów”-   powiedziała  Ewa Kadziewicz, Dyrektor Marketingu w EFL.

Kampania komunikowana jest na stronie efl.pl, za pomocą działań marketingu bezpośredniego, w kanałach Social Media, na materiałach BTL oraz video w oddziałach EFL i w placówkach Banku Credit Agricole.

Za kreację odpowiada Agencja Neon Shake. Więcej informacji: https://media.efl.pl/presskit/1323554

1 2

O autorze