LANĈERTO liderem badania Daymaker Index 2015

Firmy, które chcą poprawić ogólną jakość obsługi, powinny zwracać szczególną uwagę na odpowiedni dobór personelu. Ważne, żeby zatrudnione do kontaktu z klientem osoby miały już doświadczenie i przynajmniej elementarną wiedzę na temat ofertowanych produktów.
W salonie czy sklepie, zwłaszcza w branży odzieżowej, sprzedawca pełni przede wszystkim funkcję doradcy klienta. Przy wyborze garnituru dobrą radą służyć należy w kwestii doboru kroju, koloru czy dodatków, nie tylko pod kątem cech fizycznych klienta, ale także preferencji czy charakteru.
Profesjonalna obsługa klienta jest wyzwaniem, a współcześni nabywcy mają bardzo zróżnicowane potrzeby. Niektórzy potrzebują kompleksowej usługi, jednak coraz częściej zdarzają się klienci coraz lepiej wyedukowani, również w kontekście światowych trendów modowych. Na ten stan rzeczy wpływ ma z pewnością szybki rozwój blogosfery oraz kanałów social media, dlatego też oprócz umiejętności komunikacyjnych, sprzedawcom przyda się wiedza oraz profesjonalna prezencja.
Nagroda jest wypadkową wielu czynników. Do jej zdobycia z pewnością przyczynili się wszyscy pracownicy naszych salonów, ale także nowy, systematycznie wdrażany koncept salonu sprzedaży oraz wzmocnienie działań z zakresu visual merchandisingu. Nieustannie rozwijamy także wysoką jakość naszych produktów – dodaje Ciąpała.
Więcej informacji na temat marki LANĈERTO znaleźć można na stronie www.lancerto.com. Szczegóły badania Daymaker Index 2015 dostępne są na stronie www.daymaker.pl.