loader

LANĈERTO liderem badania Daymaker Index 2015

Firma badawcza Daymaker Poland już po raz piąty przeprowadziła ogólnopolskie badanie poziomu jakości obsługi klienta wśród 820 sklepów 164 sieci handlowych w 18 branżach. LANĈERTO, założona w 2008 roku w Łańcucie marka mody męskiej, specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual, zajęła pierwsze miejsce w rankingu, zyskując tym samym miano firmy obsługującej klientów najlepiej w Polsce.

 

Coroczne badanie Daymaker Index, prowadzone w Polsce, Szwecji, Czechach i Norwegii, ma na celu zbadanie jak zmienia się i ewoluuje poziom obsługi Klienta i udowodnienie, jak kluczowe ma on znaczenie dla firm stawiających na ciągły rozwój i polepszanie swoich wyników finansowych.

 

W roku 2014 LANĈERTO zajęła pierwsze miejsce w segmencie sklepów odzieżowych. W globalnym rankingu wszystkich branż firma zajęła natomiast równie wysokie drugie miejsce, pokonując prawie 160 sieci handlu detalicznego, nieznacznie ustępując jedynie sieci perfumerii Douglas. W tym roku wynik udało się poprawić, zdobywając pierwsze miejsce.

 

Już w 2008 roku, kiedy LANĈERTO dopiero się formowało, przyjęliśmy założenie, że całą ideę marki chcemy oprzeć na dwóch filarach, których naszych zdaniem brakowało na polskim rynku. Są to wysoka jakość produktu i kompetentna, profesjonalna obsługa mówi Tomasz Ciąpała, Wiceprezes Zarządu LANĈERTO S.A. Z roku na rok staramy się podnosić standardy, ujednolicać poziom obsługi i jednocześnie nie zatracić osobistej relacji z klientami odwiedzającymi nasze salony. To szczególnie ważne przy takiej skali – tylko w ubiegłym roku zanotowaliśmy ok. miliona odwiedzin we wszystkich naszych salonach – dodaje.

 

Badanie Daymaker Index prowadzone jest na zasadach mystery shoppingu (tajemniczy klient). W jego ramach w sklepach pojawia się osoba, która obserwuje i analizuje jakość obsługi, a następnie wypełnia ankietę satysfakcji. Sprawdzane są różnorodne czynniki, takie jak powitanie, zainteresowanie pracowników sklepów osobą klienta czy wiedza na temat asortymentu.

 

author avatar
CORE PR

1 2

O autorze