loader

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest  dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go sami klienci. Od siedmiu lat regularnie poddajemy się badaniu i konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości obsługi klienta, modyfikujemy ofertę i wprowadzamy nowe rozwiązania. Tegoroczna najwyższa w historii badania ocena jest potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania są efektywne i doceniane przez klientów. Szczególnie cieszą nas lojalność, skłonności do rekomendacji i ogólne zadowolenie z oferty produktowej i jakości obsługi – mówi Radosław Woźniak, Wiceprezes Zarządu EFL.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 13 lat.

W badaniu uwzględniono takie wskaźniki jak: ocenę współpracy z EFL i łatwości kontaktu z firmą, ocenę prawdopodobieństwa rekomendacji EFL oraz ogólne zadowolenie klientów EFL. Dodatkowo badano ocenę infolinii EFL. Badanie zrealizowano na próbie 300 klientów EFL we wrześniu 2017 roku.

 

1 2

O autorze