Infobip uruchamia WhatsApp Business dla komunikacji korporacyjnej

Infobip, globalna platforma komunikacyjna dla biznesu, uruchamia nowy kanał komunikacyjny WhatsApp Business, za pośrednictwem którego firmy będą mogły dotrzeć do 1,5 miliarda użytkowników w 180 krajach.
Dzięki integracji rozwiązania WhatsApp Business z platformą Infobip przedsiębiorstwa będą mogły rozwijać komunikację do klientów korzystających z aplikacji WhatsApp. Nowy kanał umożliwi prowadzenie z odbiorcami rozmów, a na ekrany ich urządzeń mobilnych trafić będzie mogła atrakcyjna zawartość w postaci m.in. obrazów o wysokiej jakości, plików oraz dokumentów.
Duże przedsiębiorstwa oraz firmy średniej wielkości dzięki kanałowi WhatsApp będą mogły usprawnić obsługę klientów. Pomoże w tym szeroka gama komunikatów i zapytań dotyczących np. rezerwacji, aktualizacji statusu lotów, alertów o transakcjach bankowych, czy np. informacji o liczbie punktów w programie lojalnościowym. Poza tym poprzez nowy kanał przesyłane będą mogły być np. kody aktywacyjne do usług i przypomnienia o płatnościach.
Komunikacja Cardekho, najpopularniejszego w Indiach portalu samochodowego, który pomaga klientom kupującym samochody załatwić sprawy związane z wszelkimi ubezpieczeniami, a także badaniami technicznymi pojazdów, opiera się w całości o kanał mobilny. W ten sposób portal stara się zwiększać zaangażowanie użytkowników i prowadzić efektywny dialog z klientami.