loader

Infobip uruchamia WhatsApp Business dla komunikacji korporacyjnej

Infobip, globalna platforma komunikacyjna dla biznesu, uruchamia nowy kanał komunikacyjny WhatsApp Business, za pośrednictwem którego firmy będą mogły dotrzeć do 1,5 miliarda użytkowników w 180 krajach.

 

Dzięki integracji rozwiązania WhatsApp Business z platformą Infobip przedsiębiorstwa będą mogły rozwijać komunikację do klientów korzystających z aplikacji WhatsApp. Nowy kanał umożliwi prowadzenie z odbiorcami rozmów, a na ekrany ich urządzeń mobilnych trafić będzie mogła atrakcyjna zawartość w postaci m.in. obrazów o wysokiej jakości, plików oraz dokumentów.  

 

Duże przedsiębiorstwa oraz firmy średniej wielkości dzięki kanałowi WhatsApp będą mogły usprawnić obsługę klientów. Pomoże w tym szeroka gama komunikatów i zapytań dotyczących np. rezerwacji, aktualizacji statusu lotów, alertów o transakcjach bankowych, czy np. informacji o liczbie punktów w programie lojalnościowym. Poza tym poprzez nowy kanał przesyłane będą mogły być np. kody aktywacyjne do usług i przypomnienia o płatnościach.

 

Komunikacja Cardekho, najpopularniejszego w Indiach portalu samochodowego, który pomaga klientom kupującym samochody załatwić sprawy związane z wszelkimi ubezpieczeniami, a także badaniami technicznymi pojazdów, opiera się w całości o kanał mobilny. W ten sposób portal stara się zwiększać zaangażowanie użytkowników i prowadzić efektywny dialog z klientami.

1 2

O autorze