Feedo.pl przekonuje rodziców do zakupów online

Promocja Feedo dostarczyła jeszcze innych, ciekawych danych. Okazuje się, że rodzice zachęceni promocją, wybierają zabawki ekologiczne i edukacyjne. Marki zabawek, których największą sprzedaż odnotowaliśmy w ciągu kilku godzin to Woody, BINO, Play Mobil i Simba – dodaje Martin Molčan.
Wyniki promocji Feedo.pl są zaskakujące zwłaszcza dlatego, że akcja promocyjna nie była przez sklep w żaden sposób komunikowana. W „teście” wzięły więc udział osoby, które w ciągu tych szczęśliwych kilku godzin promocji, znalazły się na platformie i decyzję o zakupie podjęły błyskawicznie. Biorąc pod uwagę fakt, że ceny zabawek to nierzadko kwoty rzędu kilkuset złotych, promocja -75% to wystarczający argument, żeby podjąć decyzję zakupową bez większego zastanowienia się. Niewykluczone, że Feedo zorganizuje podobne akcje w przyszłości.