loader

Vision Express z okazji Światowego Dnia Wzroku zmienił wygląd swojego salonu

Za koncepcję projektu i jego realizację odpowiada agencja Walk Creative, a za działania komunikacyjne – Walk PR (media relations) oraz Walk Digital (obsługa mediów społecznościowych Vision Express).

To nieprawdopodobne, jak wielka jest niefrasobliwość i niewiedza związana z niedowidzeniem. Istnieje dość mocno rozpowszechnione przekonanie, że nie używając okularów korekcyjnych sprawiamy, że oko "ćwiczy" i w efekcie samoistnie następuje korekta. Ten niemal średniowieczny pogląd jest tyle nieprawdziwy, co szkodliwy. Brak regularnych badań wzroku i korekty wad to prosta droga do poważnych schorzeń, a w skrajnych przypadkach do ślepoty – mówi Dyrektor Kreatywny Grupy Walk, Paweł Heinze.

Zapytany o samą akcję „Rozmytego salonu” przeprowadzoną w ramach Światowego Dnia Wzroku odpowiada:

Nie ma chyba lepszej i ważniejszej roli dla marki niż zmiana świadomości oraz niepożądanego status quo. Bardzo się cieszę, że Vision Express jako absolutny lider kategorii ma tak wysoką świadomość powinności społecznej i pozytywnej roli, jaką odgrywa w poprawie jakości naszego życia. Wspólnie zrealizowany projekt bardzo dobrze to pokazuje, ale też świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu ludzi oraz ochrony wzroku. Do tego stopnia, że marka zdecydowała się w pewnym sensie "popsuć" swój brand, tak jak popsuty jest wzrok wielu z nas. Nie ma w świecie retailu chyba większej świętości niż salon. Tym bardziej ten projekt jest ze strony Vision Express aktem poświęcenia swoich interesów dla wyższego dobra. Bardzo dziękuję firmie za odwagę, szczególnie, że takie podejście nie jest codziennością w naszym rodzimym retailu.

Vision Express jest firmą medyczną, która zapewnia profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe. W Polsce sieć działa od 1994 roku i liczy ponad 200 salonów w ponad 100 miastach. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Grand Vision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów w ponad 40 krajach.

1 2

O autorze