loader

Startuje XII edycja projektu Dyrektor Finansowy Roku

26 kwietnia w Poznaniu, będzie miała miejsce inauguracja ogólnopolskiego cyklu kongresów dyrektorów finansowych. W tym roku prestiżowe spotkania profesjonalistów, osób zarządzających finansami przedsiębiorstw odbędą się także w Sopocie, Katowicach oraz Rzeszowie. Wielki finał połączony z uroczystą Galą, odbędzie się w Warszawie, kiedy to zostanie rozstrzygnięta XII edycja konkursu Dyrektor Finansowy Roku. Kandydaci do tytułu najlepszego dyrektora finansowego w Polsce mogą zgłaszać swoje dokonania do 16 czerwca.

 

Cykl spotkań dyrektorów finansowych oraz konkurs Dyrektor Finansowy Roku są inicjatywą niekomercyjną, powstałą we współpracy: Stowarzyszenia ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants), Grupy Euler Hermes – wiodącego ubezpieczyciela należności handlowych, jednego z liderów w zakresie gwarancji ubezpieczeniowych i windykacji należności, a także najbardziej opiniotwórczego ogólnopolskiego dziennika Rzeczpospolita. Głównym celem pięciu Kongresów Dyrektorów Finansowych, jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń i dyskusji merytorycznej dla osób profesjonalnie zajmujących się finansami przedsiębiorstw. Jest to największe tego typu wydarzenie, organizowane dla dyrektorów finansowych w Polsce.

 

Udział w kongresie jest całkowicie bezpłatny dla dyrektorów finansowych (CFO) oraz osób nadzorujących finanse firm. Zaproszenie można uzyskać, rejestrując się na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia: www.dyrektorfinansowyroku.pl.

 

Podczas każdego ze spotkań branżowych, odbywać się będą merytoryczne prezentacje oraz panele dyskusyjne. Wybitni eksperci wspólnie z przedstawicielami biznesu, będą analizować wyzwania jakie firmy muszą podejmować w codziennej pracy oraz podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat zmian w sposobie zarządzania finansami przedsiębiorstw. Gościem specjalnym spotkań regionalnych będzie prof. dr hab. Witold Modzelewski, Profesor Uniwersytetu Warszawskiego, Prezes Instytutu Studiów Podatkowych, Szef podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego. Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP. Najbardziej znany w kraju wykładowca problematyki podatkowej oraz doradca podatkowy (nr 00001). Od lat reprezentuje podatników w postępowaniach przed sądami administracyjnymi. Autor ponad 1200 publikacji na tematy podatkowe i prawnopodatkowe. Podczas kongresów prof. dr hab. Witold Modzelewski podzieli się swoimi przemyśleniami w ramach tematu: „Działalność przedsiębiorców w obliczu odpowiedzialności za rozliczania podatkowe w aspekcie zmian kodeksu karnego”.

 

Spotkanie w Poznaniu (26 kwietnia – hotel Andersia) będzie pierwszą konferencją, która rozpocznie cykl pięciu tegorocznych kongresów dyrektorów finansowych. Kolejne spotkania odbędą się w Sopocie (18 maja – hotel Sheraton), Katowicach (23 maja – hotel Angelo) oraz w Rzeszowie (8 czerwca – Hilton Garden Inn). Uroczysta gala konkursu Dyrektor Finansowy Roku, wieńcząca cykl kongresów, tradycyjnie odbędzie się w Warszawie (tym razem 28 września 2017 r. w hotelu InterContinental przy ul. Emilii Plater). Wówczas zostaną ogłoszeni laureaci XII. edycji konkursu Dyrektor Finansowy Roku. Tradycyjnie kolejny rok z rzędu, nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach: „Dyrektor Finansowy Małych i Średnich Firm” (kryterium: obrót firmy do 200 mln zł lub zatrudnienie do 250 osób) oraz „Dyrektor Finansowy Dużych Przedsiębiorstw” (kryterium: obrót powyżej 200 mln zł lub zatrudnienie powyżej 250 osób).

 

Projekt „Dyrektor Finansowy Roku” stał się ważnym wydarzeniem dla społeczności finansowej w Polsce i stanowi prestiżową nagrodę dla profesjonalistów ze świata finansów. Ten Konkurs jest ponadto okazją do przypomnienia wkładu dyrektorów finansowych w sukces polskich firm. Jest on otwarty dla wszystkich dyrektorów finansowych niezależnie od wielkości reprezentowanej przez nich organizacji, dlatego każdego z nich zapraszam do wzięcia udziału w tegorocznym wydarzeniu – mówi Paul Flanagan, Prezes Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Euler Hermes.

 

Rejestracja udziału w konkursie o tytuł Dyrektora Finansowego Roku rozpocznie się 3 kwietnia i będzie trwała do 16 czerwca. Swój udział w konkursie można zgłosić poprzez wypełnienie i wysyłanie ankiety aplikacyjnej, dostępnej na oficjalnej stronie wydarzenia www.dyrektorfinansowyroku.pl. Udział w konkursie jest bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami ze strony uczestników.

 

Od 12 lat konkurs „Dyrektor Finansowy Roku” niezmiennie służy temu, by nagrodzić pracę najlepszych dyrektorów finansowych i wyróżnić ich za wysiłki, zdolność do oceny i podejmowania ryzyka oraz ponadprzeciętną etykę pracy. Utrwalona, przejrzysta i kilkuetapowa procedura wyboru laureatów, jasność dokonywanych wyborów, a przede wszystkim osoby samych dotychczasowych laureatów spowodowały, że Nagrody stały się najbardziej prestiżowym wyróżnieniem w branży finansowej. Zapraszamy wszystkich do udziału w tegorocznej edycji – mówi Jakub Wojnarowski, Przewodniczący Kapituły, Dyrektor Zarządzający ACCA Polska oraz Krajami Bałtyckimi.

 

Wyboru laureatów dokona Kapituła Konkursu, składająca się z niezależnych ekspertów:

  • Jakub Wojnarowski                 – Przewodniczący Kapituły

– Dyrektor Zarządzający, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie

  • Jan Letkiewicz                        – Audytor Konkursu

– Partner Zarządzający, Grant Thornton

  • Iwona D. Bartczak                   – Partner w Business Dialog, Szefowa Klubu Dyrektorów
author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze