loader

Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile

Michał Spodymek biuro nieruchomości zdecydował się otworzyć w mieście, w którym nigdy wcześniej nie mieszkał. Dziś stoi na czele 10-osobowego zespołu, który codziennie tworzy silną markę na warszawskim rynku mieszkaniowym. Swoją firmę zbudował, wykorzystując możliwości prezentacji domów w mediach społecznościowych. Ostatnio widzowie mogli go zobaczyć w kampanii dużego operatora, pokazującej małe i średnie przedsiębiorstwa bazujące na rozwiązaniach cyfrowych.  

 

Wszystko zaczęło się w 2004 roku, kiedy Michał Spodymek – jeszcze w trakcie studiów – zaczął kupować działki w górach za zarobione w Anglii pieniądze. Tereny sprzedawał później z zyskiem, stopniowo nabierając doświadczenia w obrocie nieruchomościami. Wkrótce zdecydował się na zrobienie licencji pośrednika nieruchomości, a w 2014 roku na otwarcie własnej firmy Goeste Nieruchomości w Warszawie.

 

Nigdy wcześniej nie mieszkałem w stolicy, dlatego musiałem szybko zgromadzić wiedzę na temat miasta i trendów, która jest niezbędna w przypadku rynku nieruchomości. Prowadzenie własnej agencji nie byłoby także możliwe, gdyby nie zespół wspaniałych specjalistów, który stopniowo powiększał się, zyskując zaufanie klientów. Praca, którą wykonujemy, opiera się na kontakcie z drugim człowiekiem, bez wahania mogę powiedzieć więc, że to ludzie budują każdego dnia pozycję firmyopowiada Michał Spodymek, właściciel Goeste Nieruchomości. – Z czasem zaczęły zgłaszać się do nas duże, zagraniczne przedsiębiorstwa, by powierzyć nam obsługę ich globalnych nieruchomości na wyłączność. To był jeden ze znaków, że rozwijamy się w dobrym kierunku. 

 

Nowe technologie pomagają dotrzeć do ludzi 

Od samego początku działalności Michał poszukiwał platformy, która pozwoli mu na stały, ścisły kontakt z klientami. Okazał się nią internet, na którym – jak mówi właściciel Goeste Nieruchomości – opiera się 90% widoczności firmy. Prócz strony internetowej, biuro posiada więc fanpage na Facebooku, profil na Instagramie oraz własny kanał na YouTubie, w ramach którego pokazuje nieruchomości. Firma prowadzi także bloga o rynku mieszkaniowym oraz branży, w której działa. Wszystko, by dotrzeć do miejsca, w którym sprzedający i kupujący mieszkania, domy, lokale oraz działki spędzają najwięcej czasu. A stąd niedaleko już było do dużej kampanii biznesowej T-Mobile. 

 

1 2

O autorze