loader

J.W. Construction zbuduje w Szczecinie centrum logistyczne

Park Logistyczny to nowa inwestycja J.W Construction Holding S.A w Szczecinie. Kompleks biurowo-magazynowy docelowo będzie składać się z 3 obiektów o łącznej powierzchni około 80 tys. mkw. Nowoczesna konstrukcja hal magazynowych pozwoli na wykorzystanie różnorodnych technologii składowania i planowania procesu dystrybucji towarów.

Park będzie znajdować się w północnej części Szczecina, w rejonie ulic Druckiego-Lubeckiego i ks. Wacława Blizińskiego, w odległości 10 km od centrum miasta oraz 50  km od lotniska w Goleniowie. Atutem tej lokalizacji jest także bliskość granicy polsko-niemieckiej i dostęp do autostrady A6 prowadzącej do Berlina. Czyni to Szczecin atrakcyjnym regionem dla najemców obsługujących kraje Europy Zachodniej.

Polska gospodarka wciąż rozwija się średnio w tempie ponad 5% w skali roku. Jej szybki wzrost przekłada się z kolei na zapotrzebowanie na centra logistyczne. – Bacznie obserwujemy rynek logistyczny i jego dynamiczny rozwój, dlatego zdecydowaliśmy się zdywersyfikować naszą działalność deweloperską o ten sektor – mówi Małgorzata Ostrowska, członek zarządu J.W. Construction Holding S.A.

Dla wielu firm istotna jest bliska odległość do zachodnich sąsiadów Polski, gdyż prawie jedna trzecia polskich towarów eksportowana jest do Niemiec. To jeden z głównych powodów zlokalizowana inwestycji w Szczecinie, który obecnie jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast w Zachodniej Polsce. Spółka J.W. Construction w Szczecinie prowadzi między innymi hotel Dana, jest też inwestorem i wykonawcą Hanza Tower – najwyższego obiektu apartamentowo-usługowego pomiędzy Berlinem a Warszawą.

Obecnie wystąpiliśmy o warunki zabudowy, pozwolenia na budowę spodziewamy się na przełomie I i II kwartału 2019 roku, wkrótce po jego otrzymaniu rozpoczniemy budowę pierwszej hali. W miarę sukcesów w komercjalizacji będziemy stawiać kolejne – docelowo planujemy stworzenie trzech obiektów magazynowych. Realizując je, chcemy być otwarci na rynek oraz potrzeby klienta, również lokalnego – dodaje Małgorzata Ostrowska.

1 2

O autorze