Infobip uruchamia WhatsApp Business dla komunikacji korporacyjnej

"Infobip włączając WhatsApp Business do swojej platformy pomoże Cardekho w znaczący sposób. Uważamy, że w komunikacji warto stawiać na działania, które przekładają się na zwiększenie zaangażowania klientów oraz wzrost ich lojalności. Dzięki rozwiązaniu WhatsApp Business i jego bogatym funkcjom komunikacyjnym każdy dostawca usługi lub np. sklep internetowy może ulepszyć swoje produkty i markę, włączając w to wszystko, od recenzji produktów po otwarcie konta, a także jakość dostarczania obrazu, przekazywaną w ramach WhatsApp."- powiedział Amit Jain, dyrektor generalny Cardekho.com
Dyrektor generalny Infobip, Silvio Kutic, uważa, że wprowadzenie na rynek rozwiązania WhatsApp Business o globalnym zasięgu zmieni cyfrowy krajobraz mobilnej komunikacji korporacyjnej.
"Wielki zasięg rozwiązania WhatsApp Business na komunikację pozwoli każdej firmie, bankowi lub organizacji na komunikację z wieloma odbiorcami w komunikatorze, z którego już chętnie korzystają. Firma Infobip umożliwi tę komunikację w efektywny i wygodny sposób wspierając przedsiębiorstwa w zwiększaniu jej skali, a także w budowaniu lojalności w stosunku do marki i napędzaniu zaangażowania klientów, co jest tak istotne w dzisiejszym świecie biznesu. Nowoczesne kanały są dla naszych klientów kluczem do budowy bazy dla komunikacji z konsumentami, a dzięki ponad 60 biurom na całym świecie firma Infobip jest dobrze przygotowana, aby uzupełnić ich narzędzia o jeden z najczęściej używanych kanałów komunikacyjnych na świecie. – powiedział Silvio Kutic, dyrektor generalny Infobip.