Artur Kapacki laureatem konkursu Ambasador Call Center 2016

– Niezmiernie mi miło, że zostałem Ambasadorem Call Center. Zwycięstwo w takim konkursie to dla mnie ogromne wyróżnienie. Łączę z tą branżą całą swoją karierę, sam przecież zaczynałem, pracując „na słuchawkach”. Taka nagroda zobowiązuje, dlatego przez następny rok zamierzam jeszcze mocniej działać na rzecz budowania dobrego wizerunku telemarketerów – podkreśla Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon.
Jurorzy dostrzegli także zaangażowanie całego contact center Telmon w działania edukacyjne na rzecz branży – Telmon otrzymał nominację do nagrody Ambasadora w kategorii Firma. Ponadto, obok Artura Kapackiego, wśród kandydatów do zwycięstwa znalazły się też trzy telemarketerki, nominowane w kategorii Konsultant.
W jury zasiedli branżowi eksperci, przedstawiciele mediów, PR-owcy, doświadczeni marketerzy oraz trenerzy zajmujący się personal brandingiem. Uroczysta Gala Finałowa odbyła się 12 października w Business Link na Stadionie Narodowym. Rozdanie nagród poprzedziły prelekcje wygłoszone przez reprezentantów konkursowego jury. W wydarzeniu wzięli udział nominowani uczestnicy oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center.