Valkea Media ze strategią Branded Media, Media Brands

„Zmieniliśmy swoje myślenie o sobie jako organizacji i zespole. Wcześniej działaliśmy w pewnym rozproszeniu, bo każdy z naszych działów funkcjonował trochę niezależnie. Teraz zintegrowaliśmy cały proces tworzenia rozwiązań komunikacyjnych. To już nie są oddzielne kompetencje, ale wspólne kompetencje całej grupy.” – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.
W ten sposób z firmy, która zajmuje się content marketingiem, działaniami custom publishing, social media, eventami, public relations i projektowaniem, Valkea stała się agencją marketingową, która dysponuje wszystkimi tymi umiejętnościami i wie, jak ich używać razem.
Jak zaznacza Tomasz Opiela: „Jest to oczywiście początek dłuższej drogi, bo te połączone kompetencje wciąż będziemy udoskonalać i wzbogacać o nowe, ale mamy dobrze opracowaną strategię tego rozwoju. Całą tę koncepcję nazwaliśmy Branded Media, Media Brands.”.