loader

Pracownicy wrocławskich firm ufundowali szkolne wyprawki dla uczniów z dolnośląskich domów dzieck

 

Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest powołany w 2017 r. CSR WroClub. Zrzesza on entuzjastów i praktyków społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) z największych firm z Wrocławia. W akcję „Kup plecaka dla dzieciaka” zaangażowało się 15 wrocławskich przedsiębiorstw z różnych branż: Carefleet, Credit Agricole, Credit Suisse, Dolby, DXC Technology, Gigaset, IBM, Infor, intive, Nokia, Objectivity, PwC, Rödl&Partner, SoftServe i Unit4.

 

– Choć konkurujemy ze sobą na polu biznesowym, to uznaliśmy, że akcje charytatywne na rzecz potrzebujących możemy organizować wspólnie. Współpraca wielu firm daje lepsze efekty niż działanie każdej z nich w pojedynkę. To prawdopodobnie pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce – mówi Katarzyna Kubat-Eijeriks z firmy Objectivity.

 

Członkowie klubu myślą już o kolejnych akcjach. Na ten moment sprawdzają realne potrzeby dzieci z domów dziecka.

 

 

1 2

O autorze