Nowa bankowość internetowa oraz sposób autoryzacji transakcji w Toyota Bank

Do dyspozycji klientów ciągle pozostają automatyczny system telefoniczny (IVR) oraz Infolinia. Od 14 września 2019 r. większość usług i dyspozycji możliwych będzie do zrealizowania również tymi kanałami. Jednakże Bank zachęca wszystkich klientów do korzystania z nowoczesnych rozwiązań w kanale elektronicznym, zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa.
– Na podstawie analiz prawnych wykonanych przez Toyota Bank, aplikacja mobilna w bankowości elektronicznej jest obecnie jedynym sposobem na pełną realizację wymogów bezpieczeństwa, określonego nowymi przepisami. Nie spełniają ich zarówno stosowane dotychczas tokeny sprzętowe – z uwagi na brak powiadamiania o kwocie transakcji oraz danych odbiorcy, jak i również SMS-y – szczególnie w zakresie wypełnienia wymogu, aby wszelkie zmiany kwoty lub odbiorcy skutkowały unieważnieniem wygenerowanego kodu uwierzytelniającego z powodu braku kontroli nad raz wysłanym kodem SMS. Z tego względu, ta forma autoryzacji nie była brana pod uwagę w trakcie analiz nad wdrożeniem wymogów ustawy. Wcześniejsze wdrożenie zapewnia klientom elastyczne przejście na nową formę autoryzacji transakcji. Jednocześnie zapewniamy, że zarówno teraz, jak i po 14 września nasi klienci wciąż będą mieli dostęp do bankowości w formie telefonicznej – mówi Małgorzata Wachowska, Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Wsparcia Biznesu i Procesów w Toyota Bank Polska.
Na stronie internetowej Banku przygotowany został dla klientów Toyota Bank zestaw informacji o zmianach oraz na bieżąco dodawane są pytania i odpowiedzi na podstawie rozmów z klientami.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.