NEONET świętuje 16 urodziny

Wisienką na urodzinowym torcie zmian jest metamorfoza w obszarze komunikacji wizualnej, która została przygotowana przez NEONET we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude. W ramach nowego systemu identyfikacji wizualnej powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki, które podkreśla nastawienie NEONET na dialog z Klientem. – Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz – tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny bna/ Brand New Attitude.
Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej. Wszystko zostało zaplanowane tak, aby identyfikacja wizualna układała się w przemyślaną i spójną całość.
– Metamorfoza obejmuje wszystkie obszary działalności NEONET – zarówno sklepy stacjonarne, stronę sklepu internetowego, profile w mediach społecznościowych, jak i komunikację wizerunkową i promocyjną. Dobór kolorów budzi natychmiastowe skojarzenia z marką NEONET i podkreśla naszą koncentrację na trendach i nowoczesnych technologiach. W komunikacji pojawiają się nowe, nowoczesne barwy takie jak grafit, szarość czy neonowa zieleń symbolizująca elektryzujące okazje – wyjaśnia Anna Walicka.
W obchody szesnastolecia działalności firmy wpisują się liczne działania prokonsumenckie, w tym dedykowane promocje, które warto sprawdzić.
NEONET
NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux , Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba czy Whirlpool.