Natura – otwarcie kolejnej drogerii agencyjnej

Dzięki temu, ta formuła współpracy może być bardziej przystępna niż np. franczyza. Przedsiębiorca pozostaje właścicielem sklepu, zarządza nim oraz pracownikami. Spółka ocenia natomiast potencjał wybranych punktów handlowych, zarządza całym asortymentem kosmetycznym, a także podpowiada jak dobrać produkty, w zależności od lokalizacji. Sklep jest stale zaopatrywany, aby miał na czym zarabiać. W związku z tym, przedsiębiorca nie musi się obawiać zmian koniunkturalnych, ponieważ niezależnie od nich, towar i tak zostanie dostarczony. Inwestorzy mogą zatem liczyć na pełne wsparcie przy rozpoczęciu i w trakcie działalności.
Funkcję Krajowego Menedżera ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej i Agencyjnej objął w czerwcu tego roku Albert Kot. Natura zachęca do kontaktu wszystkie osoby, które są zainteresowane podjęciem współpracy i prowadzeniem własnej drogerii (tel: 883 378 732, [email protected]). Informacje oraz formularz kontaktowy można również znaleźć na stronie internetowej: http://www.drogerienatura.pl/wspolpraca.
Natura wielokrotnie potwierdziła swoje profesjonalne podejście do pracowników, a także klientów, co przyczyniło się do otrzymania wielu nagród m.in. statuetki Superbrands, przyznawanej sieci Natura aż 3 razy.
***
Natura to jedna z największych i najdłużej działających polskich sieci drogeryjnych, która oprócz sklepów stacjonarnych oferuje również możliwość realizacji zakupów w sklepie internetowym www.drogerienatura.pl. Od blisko 20 lat Natura wychodzi do klientów z bogatą ofertą marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz szeroką gamą produktów dostępnych w sieci na wyłączność tj. Natura Care, KOBO Professional, My Secret, Sensique, Milly czy Seyo.