Wsparcie i sprawna komunikacja, czyli jak skutecznie zadbać o partnerów

– Wdrożenie platformy PWSA u klientów umożliwi spełnianie najbardziej rygorystycznych wymagań SLA i gwarantuje bardzo wysokie parametry niezawodności i dostępności naszych systemów – dodaje prezes Tomiczek.
Wszystkie te zdalne udoskonalenia to przede wszystkim oszczędność cennego czasu. Dzięki unikalnemu know-how, jakie zastosowano przy ich projektowaniu, klienci Alfavox mają gwarancję, że pomimo zmiany modelu współpracy na zdalny jakość i poziom obsługi partnera będzie taki sam jak do tej pory lub nawet wyższy. Wyraźnie wzrasta też wygoda i szybkość komunikacji z Alfavox – każdy użytkownik może podłączyć się do nowego systemu w dowolnym miejscu i w wybranym przez siebie czasie przez przeglądarkę WWW.
Co więcej, korzystanie z platformy gwarantuje pełne bezpieczeństwo – spełnia najwyższe standardy w tym zakresie, m.in. wymagania GIODO dotyczące ochrony danych osobowych.
– Platforma PWSA, stawia na szybkość, doskonałość i łatwość obsługi, kontaktu i serwisu partnerów. Śmiało można powiedzieć, że dzięki dostępnym funkcjonalnościom zapewni ona sprawniejszy poziom komunikacji, a co za tym idzie – jeszcze lepszy poziom świadczenia usług przez Alfavox, a po stronie klienta bardziej dynamiczny rozwój biznesu – podsumowuje Janusz Tomiczek.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
„Platforma Wsparcia Serwisu Alfavox” do wsparcia obsługi serwisowej świadczonej przez
„Alfavox” Sp. z o.o. podmiotom gospodarczym wykorzystującym autorskie systemy informatyczne spółki”
„Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.”