loader

Credit Agricole zwiększa bezpieczeństwo swojej aplikacji mobilnej

2. Jeśli takie oprogramowanie występuje, klient nie zaloguje się do CA24 Mobile. Aplikacja wyświetli na ekranie urządzenia klienta komunikat z nazwą złośliwego oprogramowania, które zostało wykryte. Aplikacja automatycznie się dezaktywuje i z listy zaufanych urządzeń usunięte zostaje zainfekowane urządzenie.

3. Bez usunięcia złośliwego oprogramowania klient będzie mógł ponownie aktywować aplikację, ale podczas logowania powtórzy się sytuacja opisana w punkcie 2. Sytuacja będzie występować dopóki klient nie usunie z telefonu złośliwego oprogramowania.

4. Po skutecznym usunięciu złośliwego oprogramowania do zalogowania się na CA24Moblie, klient będzie musiał ponownie aktywować aplikacje (czyli wprowadzić identyfikator i klucz używany do logowania w bankowości internetowej CA24; ustawić hasło mobilne oraz PIN; zatwierdzić aktywację, podając hasło SMS lub klucz ze wskazaniem tokena).

 

Aplikacja CA24 Mobile została udostępniona klientom CABP w kwietniu 2016 r. Jest jedną z najlepiej ocenianych przez klientów aplikacji bankowych w Polsce. Obecnie korzysta z niej ponad 100 tys. aktywnych użytkowników (jedna trzecia z nich to użytkownicy mobile-only). Od początku 2018 r. za jej pośrednictwem wykonanych zostało ponad 2,1 mln operacji bankowych, głównie przelewów środków do innego banku.

 

Aplikacja CA24 Mobile wyróżnia się m.in. funkcją logowania kontekstowego: klient, który posiada dostęp do profilu indywidualnego i firmowego loguje się jednym hasłem może przełączać się między kontekstami bez konieczności wylogowania się z aplikacji. Przy kilku profilach, użytkownik może ustanowić jeden domyślny, który wyświetli się bezpośrednio po zalogowaniu.

1 2

O autorze