Marketing
Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze

- Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
Media Relations
- Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
- „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse
- “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia
- Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime wraz z Gaca System
Sektor spożywczy
- „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words, Tesco Polska
Kultura i Media
- Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Medycyna i Zdrowie
- Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden
Sport, turystyka, rekreacja
- Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
- Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
- Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
NGO i Sektor Publiczny
- Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
- Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność
- Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace