Klienci doceniają reputację EFL

Wyniki tegorocznego badania zaprezentowano podczas uroczystej gali 13 czerwca br. w centrum biznesowym Mała Warszawa. Prestiżowy tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 otrzymała Martyna Wojciechowska, dziennikarka, podróżniczka i pisarka. Wyróżniono również Wrocław – laureata Miasta Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019.
Badanie reputacji Premium Brand jest realizowane nieprzerwanie od 2006 roku przez Fundację na rzecz reputacji marki "Premium Brand". Analizie poddanych jest 5 obszarów, które w największym stopniu decydują o reputacji. Są to: zaufanie do marki, referencje, czyli skłonność polecania marki innym, atmosfera medialna wokół marki, społeczne zaangażowanie / CSR oraz postrzeganie marki lub firmy jako pracodawcy. Za opracowanie wyników i przygotowanie raportów odpowiedzialny jest Dom Badawczy Maison. Badanie zostało przeprowadzone na ogólnopolskiej próbie konsumentów liczącej blisko 10 tys. osób, dobranej z panelu Ariadna metodą CAWI. W badaniu poddano analizie reputację ponad 250 marek i firm w 25 kategoriach produktów i usług.
Tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand jest przyznawany wyłącznie wtedy, gdy wskaźnik reputacji wynosi minimum 60 punktów.