loader

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

EFL  po raz siódmy został laureatem prestiżowego konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”. Główny indeks dla spółki wyniósł aż 93% i był najwyższy w dotychczasowej historii badania. Co więcej, we wszystkich obszarach badania klienci ocenili EFL wyżej niż w ubiegłym roku.

Wartość indeksu „Firma Przyjazna Klientowi” uzyskana przez EFL w tegorocznej edycji jest o jeden punkt procentowy wyższa niż średnia uzyskana przez laureatów Programu w 2016 roku i jeden punkt procentowy wyższa niż wynik uzyskany przez EFL w roku 2016.

Niemal wszyscy klienci uznali pracowników EFL za uprzejmych (98%) i kompetentnych (95%). 95% badanych zgadza się też ze stwierdzeniem, że pracownik EFL na samym początku informuje o wszystkich wymaganych formalnościach w takcie załatwiania leasingu. W porównaniu do edycji 2016 roku o 15 p.p. wzrósł odsetek osób skłonnych polecić firmę (promotorów). Za silną stronę firmy, respondenci uznali również szybkość załatwiania spraw i dobre warunki leasingu.

1 2

O autorze