GRODNO POWIĘKSZA SIEĆ SPRZEDAŻY POPRZEZ FRANCZYZĘ

Warszawa, 24 kwietnia 2015 roku
Informacja prasowa
GRODNO POWIĘKSZA SIEĆ SPRZEDAŻY POPRZEZ FRANCZYZĘ
W dniu 23 kwietnia br. Grodno SA – jeden z czołowych dystrybutorów elektrotechnicznych
i oświetleniowych w Polsce – podpisało pierwszą umowę na zasadzie franczyzy. W 2015 roku Spółka planuje pozyskanie ok. 20 partnerów franczyzowych. Obecnie, łącznie z pierwszym oddziałem franczyzowym, sieć sprzedaży Grodna liczy 45 oddziałów w całej Polsce.
23 kwietnia br. Grodno SA podpisało pierwszą umowę franczyzową – z firmą APE IMPULS Sp. J. z Zielonki pod Warszawą. Model franczyzowy oparty jest na autorskim rozwiązaniu informatycznym pozwalającym niezależnym przedsiębiorstwom realizować ich cele biznesowe w ramach grupy Grodno. Umowa zakłada sprzedaż produktów dostępnych w sieci Grodno przy wykorzystaniu identyfikacji wizualnej Grodna.
W ciągu 25 lat działalności stworzyliśmy Spółkę, która jest w branży dobrze znana i ceniona – dzięki temu dziś możemy rozszerzać naszą sieć sprzedaży zarówno organicznie, jak i poprzez franczyzę – mówi Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA. Widzimy duże zainteresowanie współpracą w tym modelu biznesowym, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie oferty franczyzowej – dodaje Andrzej Jurczak.
Współpraca z Grodnem to współpraca z wiarygodnym partnerem o dużej sile rynkowej. Dzięki zapleczu logistycznemu, wiedzy branżowej i ofercie Grodna poszerzymy asortyment i zapewnimy szybkość dostaw dla klientów. Mam nadzieję, że w krótkim czasie przełoży się to na zyski – mówi Jacek Sasin, prezes zarządu APE IMPULS Sp. J.