Biometryczne logowanie do aplikacji Credit Agricole

Klienci Credit Agricole mogą już logować się do aplikacji mobilnej poprzez „odcisk palca”, a użytkownicy smartfonów z rodziny iPhone X poprzez tzw. FaceID. Bank konsekwentnie rozwija CA24 Mobile. Wcześniej udostępnił m.in. innowacyjne zabezpieczenie przed oszustwami typu malware a także płatności BLIK czy przelewy ekspresowe.
CA24 Mobile, bo tak nazywa się aplikacja mobilna Credit Agricole, ma dwa lata i aktywnie korzysta z niej już ponad 116 tys. klientów. Liczba ta rośnie dość szybko. Porównując dane z 3. kwartału 2017 i 2018, obserwujemy wzrost niemal 40 proc. Na tak dobre wyniki wpływają też dobre opinie użytkowników. W markecie Google Play aplikacja jest oceniana na 4,2 gwiazdki.
Credit Agricole systematycznie rozwija CA24 Mobile. Tylko w tym roku udostępnił przelewy ekspresowe (realizowane systemem Express Elixir), płatności BLIK, a także wersję aplikacji dla klientów firmowych. Ponadto wprowadził jej ukraińską i francuska wersję (aktualnie z aplikacji można korzystać w czterech językach: polskim, angielskim, francuskim oraz ukraińskim). Jako pierwszy bank na rynku Credit Agricole wprowadził też zabezpieczenie swojej aplikacji przed złośliwym oprogramowaniem typu malware, dzięki czemu klienci są lepiej chronieni przed internetowymi kradzieżami.