loader

Art Games Studio chce zwiększyć skalę działalności. Koncentruje się na produkcji i marketingu gier

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo na PC i konsole, stawia na dynamiczny rozwój i zwiększenie skali prowadzonej działalności. Spółka koncentruje się na produkcji  i marketingu projektów będących w sprzedaży oraz zapowiedzianych w planie premier. Tylko w 2020 roku  w harmonogramie warszawskiego studia przewidzianych jest osiemnaście premier na PC i Nintendo Switch,  z czego cztery odbyły się w I kwartale br. Firma w najbliższych miesiącach wyda również samodzielnie co najmniej trzy gry dedykowane konsoli Nintendo Switch, z czego jedna z premier –  The Bullet: Time of Revenge – odbędzie się już za dwa tygodnie. Działania te mają przyczynić się do zwiększenia przepływów pieniężnych producenta i wydawcy gier oraz wzmocnić markę i rozpoznawalność Art Games Studio wśród potencjalnych inwestorów i partnerów biznesowych. 

Nasza strategia zakłada produkcję, finansowanie i dystrybucję gier na PC i Nintendo Switch. Dzięki stosunkowo niskim nakładom osiągane są wysokie marże. Bieżące prace idą zgodnie z planem i mamy nadzieję, że w ciągu kolejnych miesięcy światło dzienne ujrzą kolejne obiecujące tytuły. Aktualnie koncentrujemy się na działaniach marketingowych i promocyjnych, które niewątpliwie wpłyną na komercjalizację tych projektów – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Ponadto cieszymy się, że nasze zaangażowanie zyskuje zainteresowanie wśród inwestorów zewnętrznych – dodaje. 

Zarząd Art Games Studio poinformował także, że działalność operacyjna spółki obejmuje analizę i optymalizację procesów biznesowych, co z kolei ma bezpośrednie przełożenie na planowanie długoterminowej strategii.  – W obecnych warunkach sprawne działanie to podstawa. Pod koniec marca dokonaliśmy aktualizacji planu premier, by pokazać kiedy konkretnie dane projekty zostaną wydane. Odpowiednie rozłożenie w czasie premier naszych gier ma na celu zbudowanie płynnego strumienia przychodów, dzięki czemu osiągane przez spółkę wyniki finansowe powinny być coraz bardziej systematyczne – mówi Jakub Bąk. – W kolejnych miesiącach zamierzamy koncentrować się na budowaniu działu wydawniczego własnych produkcji zarówno na PC jak i na Nintendo Switch. 7 maja zaprezentujemy nasz pierwszy projekt The Bullet: Time of Revenge na japońską konsolę, natomiast z końcem kwietnia możliwy będzie zakup gry w przedsprzedaży – dodaje. 

Wraz z rozwojem działu wydawniczego spółka stawia także na wzmożone działania PR-owe oraz marketingowe, których celem jest osiągnięcie większej rozpoznawalności oraz świadome budowanie marki spółki, a co za tym idzie, szerokie dotarcie do większej liczby potencjalnych graczy. Art Games Studio obecnie koncentruje się na promocji zbliżających się premier takich jak SpyHack: Episode 1, Infernal Radiation, ToolBoy czy Climbros w wersji na Switch. 

– Skuteczność naszych działań marketingowo-promocyjnych będzie można ocenić już niebawem. Jeżeli chodzi  o nowe projekty to nadal kontynuujemy rozmowy w temacie potencjalnej współpracy z podmiotami z branży oraz partnerami zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Rozwój działu wydawniczego na pewno korzystnie wpływa na prawdopodobieństwo pozyskania nowych partnerów, którzy mogliby zaprezentować światu swoje projekty współpracując z naszą spółką jako zewnętrznym wydawcą. Będziemy na bieżąco informować o postępach w tym zakresie – mówi prezes Art Games Studio. 

author avatar
InnerValue

1 2

O autorze