loader

Red Dev Studio po drugim kwartale 2020

Notowany na NewConnect producent gier wideo – Red Dev Studio, wypracował w drugim kwartale br. niespełna 50 tys. zł przychodów netto. Na wyniki studia wpłynęły koszty związane z dokończeniem produkcji gry Doubles Hard, której premiera w wersji na PC odbyła się w czerwcu oraz poniesione nakłady inwestycyjne, które pozwoliły na osiągnięcie wysokiego stopnia zaawansowania produkcji Drill Deal. 10 sierpnia premierę w wersji na PC miała samodzielna gra z portfolio RDS – Drill Deal: Borehole Alpha. Pełna wersja symulatora platformy wiertniczej trafi do sprzedaży 30 września. Spółka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, która polega na intensyfikacji rozwoju portfolia produkcyjnego.
– Od kwietnia do czerwca wypracowaliśmy ponad 46 tys. zł przychodów netto. Drugi kwartał tego roku poświęciliśmy na prace produkcyjne, a to zawsze najbardziej kosztowny obszar naszej działalności. Efektem jest dokończenie gry Doubles Hard, a także poniesione nakłady inwestycyjne, które umożliwiły osiągnięcie wysokiego stopnia zaawansowania produkcji gry Drill Deal, czego rezultatem było udostępnienie samodzielnej gry Drill Deal: Borehole Alpha – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – W drugim kwartale nie udało nam się ustrzec przed nieznaczną stratą zysku netto. Już teraz widzimy, że kolejne kwartały będą dużo lepsze. Lock down sprawił, że zainteresowanie grami wideo znacząco wzrosło, dotyczy to także naszych tytułów. Wszelkie założenia strategii realizujemy zgodnie z planem. Nie posiadamy dziś żadnych istotnych zobowiązań. – dodaje.
W drugim kwartale do sprzedaży trafiła gra Doubles Hard w wersji na PC. Produkcja inspirowana jest kultową grą o zbieraniu diamentów. Tytuł Red Dev Studio rozgrywany jest w pełni trójwymiarowej planszy – pole gry jest sześcianem. Wydawcą Doubles Hard jest Ultimate Games. W czerwcu Red Dev Studio zakończyło prace związane z wprowadzeniem poprawek i zmian do gry Powertris dedykowanej konsole Nintendo Switch. Wydawcą tytułu będzie No Gravity Games, z którym Red Dev Studio podpisało list intencyjny na rozwój i wydanie wysokobudżetowego projektu Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021. Produkcja osadzona będzie we wszechświecie Lovecrafta, który przeniesie graczy do świata przygody w półotwartym świecie. Fabuła inspirowana jest Szeptem w ciemności H.P Lovecrafta.

W lipcu spółka rozpoczęła przygotowania do stworzenia Gravity Maze. To przestrzenna gra logiczna, w której pierwszoplanową rolę odgrywać będzie grawitacja. Gracz przy planowaniu kolejnych ruchów będzie musiał uwzględnić ich konsekwencje, wynikające z podstawowych zasad fizyki. Wydawcą gry jest No Gravity Games.
– Naszym celem strategicznym jest intensyfikacja rozwoju portfolia produkcyjnego, co konsekwentnie realizujemy. Wczoraj swoją premierę w wersji na PC miała wspomniana gra Drill Deal: Borehole Alpha. To przedsmak pełnej wersji naszego symulatora platformy wiertniczej, który trafi do sprzedaży już 30 września. – dodaje Wojciech Sypko. Rolę wydawcy tytułu pełni Ultimate Games.

1 2

O autorze