Marketing
Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015.
Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.
Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
- Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska
PR produktu
- Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
Public Affairs i Lobbying
- Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Kampania Społeczna
- Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna
- Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive
Event komercyjny
- European Rover Challenge – Planet PR
Event społeczny
- Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
Corporate Social Responsibility (CSR)
- Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR
PR miejsca, miasta lub regionu
- Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
Social media
- #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR
Business-to-Business PR
- Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
PR finansowy i relacje inwestorskie