loader

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015.

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

 

Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny

  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu

  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

Public Affairs i Lobbying

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna

  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna

  •  Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny

  • European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny

  • Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media

  • #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR

  •  Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie

1 2

O autorze