loader

Nowa kampania Huawei promująca sklep AppGallery

Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.

 

– Budujemy kolejną silną markę, markę Huawei AppGallery. Zależy nam, by konsumenci usłyszeli o naszym sklepie z aplikacjami, poznali go, zajrzeli do niego i pobrali aplikacje – to scenariusz idealny. Aplikacjom w AppGallery często towarzyszą atrakcyjne oferty i prezenty, dedykowane właśnie nowym użytkownikom, dlatego w kampanii mocno akcentujemy konsumenckie korzyści. Komunikujemy także nasze najnowsze urządzenia, które wyróżniają się na rynku jakością i innowacjami, szczególnie w kwestii fotografii mobilnej – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska. W spotach telewizyjnych pojawiają się aplikacje dostępne w AppGallery, m. in. AutoMapa, Allegro, Empik Go, Empik Music, iTaxi, Top Speed i SkyCash.

 

W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei.

Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.

 

Link do spotu telewizyjnego: https://youtu.be/gMVO0Ag3xGE

Link do spotu z Robertem Lewandowskim: https://youtu.be/fkFieK46CyI

Link do filmu promującego Empik Go: https://youtu.be/3fEr2O_GMXw

Link do spotu promującego Allegro: https://youtu.be/IyE9JT0gKG0

Link do spotu promującego Top Speed: https://youtu.be/f6IbV2itat8

author avatar
Mateusz Rogowski Sp. z o.o.

1 2

O autorze