Profile firm
GigaCon GigaConPR / Marketing
Faktorama FaktoramaBiznes
Siemens Finance Siemens FinancePR / Marketing
SII SIIFinanse
HAWE S.A., HAWE S.A., Telekomunikacja
Telmon TelmonUsługi
Hyundai Motor Hyundai MotorTransport
SFP SFPOrganizacje
KUKE KUKEFinanse
Fiat FiatTransport

W stronę bankowości mobilnej: lokaty w IKO

2015.02.03 09:04
Autor:

Użytkownicy IKO mogą od dziś korzystać z kolejnej funkcji bankowości mobilnej – otwierać lokaty z poziomu aplikacji w swoim telefonie, w dowolnym miejscu i czasie. PKO Bank Polski przygotował ofertę specjalną lokat mobilnych z atrakcyjnym oprocentowaniem. Aplikacja IKO będzie też bohaterem kampanii reklamowej w telewizji i internecie, która ruszy 9 lutego br.

 

Lokaty mobilne mogą zakładać użytkownicy IKO, którzy korzystają z aplikacji powiązanej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim lub Inteligo. Funkcjonalność ta jest dostępna dla telefonów z systemami Android, iOS i Windows Phone – wystarczy z odpowiedniego sklepu pobrać bezpłatnie nową wersję aplikacji IKO.

 

- IKO z aplikacji płatniczej staje się aplikacją bankowości mobilnej, która docelowo pozwoli klientom na pełną obsługę ich finansów i zakupów z poziomu telefonu komórkowego. Dotychczas użytkownicy IKO mogli nie tylko sprawdzić saldo i historię rachunku, ale także wykonać przelew na numer telefonu i numer rachunku bankowego. Dziś uzupełniamy ten wachlarz funkcji bankowych o możliwość założenia lokaty, na dodatek atrakcyjnie oprocentowanej. Nieustannie pracujemy nad rozwojem IKO w zakresie nowych funkcji płatniczych i bankowości mobilnej i jest to jeden z głównych kierunków rozwoju PKO Banku Polskiego – mówi Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

 

W nowej wersji aplikacji IKO, w menu pojawiła się ikona „Lokaty”, która umożliwia zakładanie lokat. Użytkownik wybiera rachunek źródłowy, rodzaj lokaty oraz kwotę i potwierdza jej założenie przyciskiem. Oferta specjalna lokat mobilnych z podwyższonym oprocentowaniem obejmuje lokaty 1-miesięczne (oprocentowanie 3% w skali roku, do 10 tys. zł), 3-miesięczne, 6–miesięczne oraz 12-miesięczne (oprocentowanie 2,15% w skali roku, bez ograniczenia kwotowego).

 

9 lutego w telewizji i internecie rozpocznie się kampania reklamowa aplikacji IKO, która potrwa do 15 marca br. Reklamy telewizyjne stworzone w ramach platformy komunikacyjnej „Organizm” pojawią się w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych, a hasło przewodnie kampanii to „Z IKO masz bankowość w jednym palcu”.

 

Spośród 240 tysięcy użytkowników IKO 83 proc. stanowią klienci PKO Banku Polskiego, 11 proc. - klienci Inteligo, zaś 6 proc. to osoby korzystające z portmonetki IKO. Od momentu wdrożenia IKO na rynek, użytkownicy wykonali za pomocą telefonów z IKO 1,7 miliona operacji na łączną kwotę 570 milionów złotych. W każdym tygodniu użytkownicy IKO dokonują średnio około 0,5 miliona logowań do aplikacji, dokonując w tym czasie nawet 40 tysięcy transakcji. Najczęściej są to przelewy na numer rachunku bankowego i numer telefonu, a także wypłaty gotówki z bankomatów.

 

Aplikacja mobilna IKO - rozwiązanie PKO Banku Polskiego łączące funkcje bankowości mobilnej z możliwością dokonywania płatności mobilnych - pojawiły się na rynku w marcu 2013 roku. Od tego czasu udało się zbudować sieć akceptacji IKO obejmującą 70 tysięcy terminali płatniczych eService, ponad 6 tys. bankomatów PKO Banku Polskiego i Euronet oraz 10 tys. sklepów internetowych, co czyni je najpopularniejszym i najbardziej rozwiniętym systemem płatności mobilnych w Polsce. Na bazie płatności IKO powstała koncepcja międzybankowego polskiego standardu płatności mobilnych BLIK, który jest budowany wspólnie z bankami partnerskimi i Krajową Izbą Rozliczeniową. 

Komenatrze
Inne
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Saxo Bank Saxo BankBanki
mBank mBankBanki
BZ WBK BZ WBKBanki
PKO Bank Polski
Podstawowe informacje:


WWW:

www.pkobp.pl
PKO Bank Polski

Wiadomości firmowe

Propozycje PKO Banku Polskiego dla klientów indywidualnych posiadających kredyt hipoteczny we franku szwajcarskim Finanse
Propozycje PKO Banku Polskiego dla klientów indywidualnych posiadających kredyt hipoteczny we franku szwajcarskim
Od 27 stycznia do 30 czerwca br. PKO Bank Polski będzie stosował 1% spread przy obsłudze kredytów hipotecznych udzielonych we franku szwajcarskim. więcej
Początek budowy spalarni odpadów komunalnych w Poznaniu
Początek budowy spalarni odpadów komunalnych w Poznaniu
Ruszyła budowa współfinansowanej przez PKO Bank Polski największej w historii inwestycji w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. więcej
Nordea Polska TUnŻ zmienia nazwę na PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń
Nordea Polska TUnŻ zmienia nazwę na PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń
Spółka ubezpieczeniowa jako pierwsza z przejętych spółek Nordea przechodzi proces zmiany marki. więcej
Dywidenda za 2013 rok
Dywidenda za 2013 rok
Zarząd PKO Banku Polskiego zaproponował podział zysku za 2013 rok, w tym wypłatę dywidendy w wysokości 937,5 mln zł, czyli 0,75 zł z więcej
Przejęcie aktywów Nordea przez PKO Bank Polski
Przejęcie aktywów Nordea przez PKO Bank Polski
Od 1 kwietnia Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego powiększyła się o Nordea Bank Polska, Nordea Finance Polska oraz Nordea TUnŻ. więcej