loader

Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”

Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody. Oprócz dużej zawartości oryginalnych treści kontentowych, obejmuje także dedykowane sesje zdjęciowe i propozycje zakupowe najemców Centrum Handlowego Posnania.

 

„Posnania” to magazyn o ludziach i dla ludzi. Pokazuje modę poprzez zjawiska socjologiczne, wyszukuje trendy z cyklu it, propaguje dopiero tworzące się tendencjew branży. Zawiera historie ludzkich pasji, sylwetki projektantów i propozycje modowych must-have. Relacjonuje nowości ze światowych pokazów mody zilustrowane zdjęciami produktowymi marek dostępnych w Centrum Handlowym Posnania. Kwartalnik zwraca także uwagę na stylizacje urodowe z pokazów i backstage’ów. Śledzi rodzące się tendencje w designie, pokazuje, jak podróże wiążą się z modą i projektami wnętrzarskimi kreując nowe kierunki przyzwyczajeń zakupowych konsumentów.

 

Magazyn dedykowany jest osobom poszukującym inspiracji, otwartym na nowe zjawiska i trendy, zwracającym uwagę na detale i świadomym swojego stylu. Nie prezentuje treści oczywistych i powszechnych. Zupełną nowością w przypadku tego typu publikacji są rozbudowane przedmiotowe kompozycje, w wysublimowany sposób prezentujące ofertę sklepów, a także autorskie sesje zdjęciowe.

author avatar
Valkea Media

1 2

O autorze