Profile firm
Zacznij.biz Zacznij.bizOrganizacje
Oras OrasBiznes
Nokaut.pl Nokaut.pl Handel
Ingenico IngenicoBiznes
HSBC HSBCBanki
AEC AECTransport
JB Investments JB InvestmentsTransport

Surfowanie w sieci zabiera nam 3 godziny dziennie

2017.07.20 14:10
Autor:

W poniedziałki Polacy spędzają w Internecie najwięcej czasu. W każdym tygodniu po piątku następuje spadek użytkowników sieci i liczby odsłon. W danych Gemiusa widoczne jest mniejsze zainteresowanie Internetem w soboty i święta.

 

Polacy są bardzo aktywni w Internecie. Codziennie w sieci spędzamy ok. 3 godzin. To jaki mamy dzień tygodnia ma wpływ z jakich urządzeń korzystamy i ilu nas jest w Internecie. Takim najpopularniejszym dniem do przeglądania sieci jest poniedziałek. Właśnie tego dnia największy ruch odnotowywany jest na komputerach stacjonarnych.

 

To czego szukamy zależy też od dnia tygodnia i okoliczności. Przed rodzinnymi świętami najbardziej poszukiwane są przepisy kulinarne, w weekendy wydarzenia sportowe i ich wyniki. Są też i takie święta, które potrafią zaskoczyć np. 3 maja największą popularnością cieszyły się strony erotyczne.

Komenatrze
Inne
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

25% dynamika wzrostu liczby niewypłacalności polskich firm w maju Przegląd mediów
25% dynamika wzrostu liczby niewypłacalności polskich firm w maju
Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności. więcej
Młodzież w całej Polsce uczy się myślenia przestrzennego
Młodzież w całej Polsce uczy się myślenia przestrzennego
Ogólnopolski program edukacyjny „Kształtowanie przestrzeni” oraz wieńczący rok szkolny konkurs na stałe wpisały się w polski krajobraz więcej
Nagrody Digital Finance Award
Nagrody Digital Finance Award
Wyróżnienie Digital Finance Award w Poznaniu dla ELSEN i Open Nexus
więcej
Basen dla każdego
Basen dla każdego
O tym jak zbawienna dla stanu zdrowia jest woda mówią wszyscy specjaliści. Ludzkie ciało w 70% składa się z wody. Dla prawidłowego więcej
Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell
Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell
7 maja br. na polskim rynku oficjalnie zadebiutowała marka deli by Shell. Firma postanowiła odświeżyć swój format gastronomiczny i więcej