Profile firm

Surfowanie w sieci zabiera nam 3 godziny dziennie

2017.07.20 14:10
Autor:

W poniedziałki Polacy spędzają w Internecie najwięcej czasu. W każdym tygodniu po piątku następuje spadek użytkowników sieci i liczby odsłon. W danych Gemiusa widoczne jest mniejsze zainteresowanie Internetem w soboty i święta.

 

Polacy są bardzo aktywni w Internecie. Codziennie w sieci spędzamy ok. 3 godzin. To jaki mamy dzień tygodnia ma wpływ z jakich urządzeń korzystamy i ilu nas jest w Internecie. Takim najpopularniejszym dniem do przeglądania sieci jest poniedziałek. Właśnie tego dnia największy ruch odnotowywany jest na komputerach stacjonarnych.

 

To czego szukamy zależy też od dnia tygodnia i okoliczności. Przed rodzinnymi świętami najbardziej poszukiwane są przepisy kulinarne, w weekendy wydarzenia sportowe i ich wyniki. Są też i takie święta, które potrafią zaskoczyć np. 3 maja największą popularnością cieszyły się strony erotyczne.

Komenatrze
Inne
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Smacznie, lekko i w swoim tempie, czyli jedz zdrowo z Salatino Przegląd mediów
Smacznie, lekko i w swoim tempie, czyli jedz zdrowo z Salatino
Często jesteśmy zabiegane próbując pogodzić życie rodzinne
z zawodowym. Mamy większą świadomość potrzeby zdrowego odżywiania, więcej
Lider opieki ortopedycznej Rehasport w szpitalu Medicover na warszawskim Wilanowie
Profesjonalna pomoc medyczna z powodu urazów, wypadków czy kontuzji, kompleksowe leczenie oraz rehabilitacja pod okiem wybitnych specjalistów, więcej
Dolby Laboratories zmienia siedzibę i przenosi się do większego biura w Business Garden Wrocław
Dolby Laboratories zmienia siedzibę i przenosi się do większego biura w Business Garden Wrocław
6 grudnia 2017 r. – firma Dolby Laboratories, Inc. odebrała klucze do nowej siedziby w Business Garden Wrocław, kompleksu stanowiącego więcej
Polskie firmy roku 2017 nie zaliczą jako udanego
Polskie firmy roku 2017 nie zaliczą jako udanego
Należy spodziewać się 15% wzrostu liczby niewypłacalności przedsiębiorstw.
więcej
Bankowość a Generacja Z Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Bankowość a Generacja Z Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Według niektórych prognoz, do roku 2020 tak zwane Zetki będą stanowić aż 40 procent wszystkich konsumentów, a ponadto będą wykazywać więcej